چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 فروردین 1391 09:24 ب.ظ توسط momeni
میزان اعتبار بستانکار
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
raeispoor
کاربر
کاربر

--
16 فروردین 1391 05:22 ب.ظ

    با سلام
    در منوی تراز بخش گزارش دلخواه آماری تلفیقی  2 ستون میزان اعتبار بدهکار و بستانکار را با پانویس جمع  در فرمهای نمایشی ایجادمیکنیم و در هنگام تهیه گزارش در قسمت کنترلحساب زمانیکه دو آیتم مانده بیش از میزان اعتبار بدهکار و بستانکار را باهم تیک می زنیم در پا نویس گزارش جمع ستون میزان اعتبار بستانکار را صفر نشان می دهد.به نظر شما دلیل این مسئله چیست؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 فروردین 1391 07:41 ب.ظ
    سلام

    ممنون از اطلاع رسانی شما. به نظر می‌رسد اشکال عجیبی وجود دارد که در یک بررسی اجمالی منشاء آن مشخص نگردید. حتما تا نسخه بعدی نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد. اگر ممکن است در محاوره ابتدایی همان گزارش، در دریچه "کنترل ظهور برحسب عملیات" گزینه "تمام حسابها ظاهر شوند" را انتخاب کنید - ممکن است به صورت موقت مشکل را رفع نماید.

    ارادت
    raeispoor
    کاربر
    کاربر

    --
    17 فروردین 1391 10:19 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت آقای مومنی
    ممنون از توجهتون و بسیار متشکر از اینکه در اسرع وقت جواب من رو دادین ضمن احترام میخواستم عرض کنم بااینکه (تمامی حسابهاظاهر شوند)  و  دو آیتم اول کنترل حساب را باهم انتخاب میکنم باز هم جمع میزان اعتبار بستانکار را صفر می دهد.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 فروردین 1391 09:24 ب.ظ
    سلام

    ممنون از اطلاع رسانی شما

    حتما در نسخه بعدی رفع اشکال خواهد شد

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.