چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 شهریور 1390 01:08 ق.ظ توسط shakeri
مشکل نصب sql server 2000 بر روی ویندوز 7
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
123omid
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 شهریور 1390 12:42 ق.ظ
    هنگام نصب اسکیول سرور 2000 قسمت کلاینت اند سرور فعال نیست و بعد از نصب داخل دیتا بیس هیچ ایتمی وجود نداردلطفا یکی به من کمک کنه بر روی ویندوز اکس پی هم همین مشکل دارم
    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 شهریور 1390 01:08 ق.ظ

    دوست عزیز، چنانچه SQL Server را  نصب کرده اید، کافی است مراحل زیر را طی کنید:
    ابتدا توصیه می کنم یک پوشه مخصوص هدیه ایجاد و فایل اجرایی هدیه را به آن منتقل کنید. طبیعی است فایل های مربوطه از این پس در این مسیر ذخیره می شوند.
    نرم افزار هدیه را اجزا کنید. به منوی سیستم بروید و روی *مدیریت سیستم هدیه نوسا XP * کلیک کنید.
    با پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن پایگاه حاوی تعاریف پایه مواجه می شوید. آن را تصویب کنید. حال پنجره مدیریت سیستم هدیه نوسا XP باز می شود.
    به منوی سیستم بروید و بروی *نصب پایگاه حاوی تعاریف پایه سیستم* کلیک کنید. یک هشدار دریافت می کنید. گزینه *بله* را انتخاب کنید. پس از چند لحظه پیغام اتمام کار را دریافت خواهید کرد.
    حال کافی است به منوی عملیات بروید و بروی *ایجاد سیستم اطلاعاتی جدید* کلیک کنید. یک نام برای پایگاه مالی خود انتخاب کنید. (مانند: *سیستم مالی نمونه*) و سپس تصویب نمایید. پس از چند لحظه پیغام اتمام کار را دریافت خواهید کرد.
    حال پنجره مدیریت را ببندید. به منوی سیستم باز گردید و بروی *اتصال به سیستم هدیه نوسا XP* را کلیک کنید. نرم افزار در اختیار شما خواهد بود

    در ضمن همراه با فایل فشرده سیستم مالی هدیه نوسایک فایل PDF به نام( Read me 303 (Gift در اختیار شما خواهد گرفت که توصیه می کنیم حتما آن را مطالعه فرمایید

    موفق باشید

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.