چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 آذر 1402 09:56 ق.ظ توسط روزبه
Replace کردن در نرم افزار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
amin11ghaseminasab
کاربر
کاربر

--
16 آذر 1402 09:20 ق.ظ

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت پرسنل محترم و زحمتکش شرکت نوسا

    در بحث جایگزین کردن در نرم افزار نوسا اصولا تازمانیکه در سند باشیم امکان جابجایی ها دلخواه چه در شرح و در موارد دیگر وجود دارد وقتی در فضای خارج از یک سند قرار می گیریم و بصورت کلی اسناد یک سال یا دوره را درنظر میگیریم بحث جایگزینی در قسمت اصلاح یکباره و برای حساب و تفصیلی وجود دارد و برای شرح اسناد یا شرح عملیات (بعنوان مثال اگربخواهیم یک کلمه را در اسناد یک سال بطور کلی پاک کنیم) یا قسمت های دیگر سند این امکان وجود ندارد لذا خواهشمند است درصورت امکان راهنمایی بفرمایید.

    باتشکر

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 آذر 1402 09:56 ق.ظ
    با سلام،

    همانطور که اشاره کردید قابلیت جستجو و جایگزین نمودن در شرح عملیات بنا به نیاز گسترده در سند وجود دارد و استفاده از آن عام می باشد ولیکن جستجو و جایگزینی شرح عملیات در کل اسناد بنا به میزان پیچیدگی عملیات، کنترل هایی مانند وضعیت اسناد، دسترسی ها، ثبت کننده، و همچنین قابلیت خرابی فاجعه بار اطلاعات در صورت جایگزینی غلط و همچنین استفاده محدود قابل پیاده سازی نخواهد بود.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.