چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 شهریور 1401 06:48 ب.ظ توسط momeni
اصلاح سیستم در خصوص شماره پیش فاکتور
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
behsazmachine
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 شهریور 1401 11:23 ق.ظ

    با سلام
    با توجه به اینکه در سیستم فروش و صدور پیش فاکتور گاهی بنا بر درخواست مشتری نیاز به اصلاح پیش فاکتورهای صادره وجود دارد امکان صدور پیش فاکتور اصلاح شده با شماره یکسان وجود ندارد. از طرفی اگر شماره مجزا تخصیص پیدا کند روند تغییرات پیش فاکتور اصلی و اصلاح شده مختل خواهد شد. همچنین از نظر بایگانی عمیقاً نیاز است که همان شماره پیش فاکتور به صورت ویرایش شده به دست مشتری برسد. این ویژگی باعث میشود که مراجعه به سوابق پیش فاکتور و ملاحظه روند تغییرات هم برای مشتری و هم برای شرکت سهولت بیشتری پیدا کند. این ویژگی در نرم افزار شرکت های دیگر که پیش فاکتور برای ما صادر می کنند وجود دارد و نسخه اصلاح شده را به صورت انگلیسی یا فارسی مشخص می نمایند.

    به همین دلیل نیاز است که در قسمت شماره پیش فاکتور بتوان کاراکترهایی نظر "/" را درج کرد که نمایانگر نسخه ویرایش شده باشد و یا در قسمتی بتوان با زدن تیک یا چیزی مشابه با آن این نسخه ویرایش شده را از نسخه اصلی مجزا نمود و در قسمت فهرست پیش فاکتورها و قراردادها آنها را تشخیص داد.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 شهریور 1401 06:48 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه ساختار سیستم ما به صورتی نیست که به جز سری و شماره جزء دیگری در پیش‌فاکتور لحاظ شود. امکانات مفصلی در قراردادها داریم که به صورت قرارداد الحاقی (هم برای افزودن سطر به قرارداد مرجع و هم برای تعدیل در مقادیر) تعبیه شده‌اند. شاید برای شما کارساز باشند - یعنی از قرارداد به جای پیش‌فاکتور استفاده شود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.