چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 خرداد 1390 02:00 ب.ظ توسط momeni
عدم ملاحظه سند در اتصال از طریق Soap
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
kayalha
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
11 خرداد 1390 12:33 ب.ظ

     گاهی دیده شده در زمان استفاده از نرم افزارحسابداری با استفاده از Soap، سندی که تنظیم شده ، در ملاخطه اسناد قابل رویت نمی باشد با اینکه از وجود سند کاملا مطمئن هستیم ؟

     

    برای رفع مشکل باید در پنجره Date and Time Properties  باید Tehran انتخاب شده باشد و هم چنین تیک Automaticlly adjast clock for daylight saving changes علامت خورده باشد.( این تنظیمات باید در سرور انجام شود)


    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    11 خرداد 1390 01:22 ب.ظ
    با تشکر از مطلب مفید شما.
    آیا دلیل این اتفاق هم مشخص است؟ در واقع چه ارتباطی بین تنظیم ساعت دستگاه و ملاحظه اسناد در ارتباط از طریق SOAP وجود دارد؟
    kayalha
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 خرداد 1390 01:36 ب.ظ
    سلام
    طبق صحبتی که قبلا با آقای مومنی شده بود ظاهرا دلیل آن تبدیل تاریخ میلادی به شمسی است. البته امید وارم آقای مومنی توضیحات کامل تری را بیان نمایند.

    ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 خرداد 1390 02:00 ب.ظ
    سلام

    دلیل درستی برای این رفتار یافت نکردیم - این هم از آن دانستنی‌هایی است که به تجربه کسب شده است. اینکه در لایه‌های مختلف اتصال چه بلایی بر سر درخواست ما می‌آید بر ما پوشیده است. البته پیاده‌سازی فعلی مبتنی بر SOAP 1.0 است و در نسخه جدید بنا داریم از SOAP 1.2 یا اگر میسر شد از SOAP 1.3 استفاده کنیم. ممکن است اشکال در نسخه SOAP بوده باشد که با تغییر نسخه رفع خواهد شد. فعلا همین راه حل تجربی هم بسیار غنیمت است.

    ممنون و ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.