چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 شهریور 1400 05:59 ب.ظ توسط momeni
تغییر محدوده زمانی شاخص عملکرد نمودار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Tamadon
کاربر
کاربر

--
03 شهریور 1400 03:54 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای مومنی و تیم محترم برنامه نویسی و سپاس خالصانه  بابت گزارشات محوری اضافه شده در نسخه ی جدید که تحولی شگرف در گزارشگیری های  مالی می باشد.

    در گزارشات محوری جامع مالی از شاخص عملکرد ( نمودار ) استفاده کردیم برای محاسبه ی سود و زیان شرکت . نمودار بر مبنای تاریخ (ماه و سال ) طراحی شده است  گزارشی عالی حاوی سود و زیان  ماهانه از سیستم استخراج میکنیم (البته قبلا این گزارش هم وجود داشت ، فقط جهت تست شاخص عمکرد (نمودار ) مثال سود و زیان را عنوان کردم )... تا اینجا همه چی عالی و بر وفق مراد.زمانی که محدوده ی گزارش را بر روی تمام سالهای مالی می گذاریم می خواهیم سود و زیان تمام سال ها را با هم مقایسه کنیم در این نمودار نمی توان پارامتر تاریخ را به سال تغییر داد و باید یک نمودار مجزا بر حسب سال تعریف کنیم آیا امکان تغییر محدوده های زمانی در یک نمودار امکان پذیر نیست؟

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 شهریور 1400 05:59 ب.ظ
    سلام

    خیلی از لطف شما ممنونم - مایه دلگرمی ما هستید

    با توجه به پیچیده بودن (بسیار زیاد) محاسبات مربوط به شاخص‌های عملکرد، نحوه‌ی تفکیک "زمان" فقط یک مولفه‌ی بازنمایی نیست و محاسبات مربوط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل امکان تغییر آن در زمان اجرا وجود ندارد. در نمودارها و گزارش‌های محوری چنین نبوده و تفکیک زمان فقط در بازنمایی داده‌ها (که به صورت ثابت برحسب تاریخ محاسبه شده‌اند) تاثیر دارد و به همین دلیل در اجرا هم می‌توان آنرا تغییر داد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.