چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 مرداد 1400 09:21 ق.ظ توسط روزبه
فاکتور فروش بدون سیستم انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
امین یوسفی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 مرداد 1400 07:52 ق.ظ

    سلام سیستم حسابداری و فروش برای شرکت خریده ام و سیستم انبار ندارد وقتی که میخواهم فاکتور بزنم اخطار گزینه تنظیم خودکار رخداد تحویل میزند و مینویسد انبار خود را تعیین کنید در صورتی که انبار ندارد در نوسا بدون سیستم انبار می توان فاکتور زد؟ در صورت شدن راه حل چیست؟

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 مرداد 1400 09:21 ق.ظ

    با سلام،

    تمامی آموزش‌های اولیه توسط پرسنل پشتیبانی آموزش داده می‌شود. در صورتی که سیستم را مجدادا راه اندازی می‌کنید لطفا با شرکت تماس حاصل فرمایید. جهت ثبت فاکتور فروش بدون وجود انبار شما باید به جای کالا، خدمات تعریف کنید. کنترل موجودی، محاسبه بهای خروج و فروش کالا همواره نیازمند وجود انبار می باشد.

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.