چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 اسفند 1399 11:31 ق.ظ توسط momeni
تراز بهای دلخواه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
17 اسفند 1399 10:39 ق.ظ

    سلام

    با دوستان پشتیبانی سوالی را مطرح کردم و بخوبی جواب سوالم را دریافت کردم . اما گفتم جهت پیشنهاد و به اشتراک گذاشتن موضوع در اینجا هم مطرح کنم :

    سوال :

    بدلیل نوسان قیمت خرید، سیستم فروش می بایست دائما تغییرات "آخرین بهای وارده" را رصد کند . لیست اقلام داخل فاکتور بدلیل تنوع زیاد، امکان رصد کردن موردی بسیار سخت و زمان گیر است . 2 مورد یا بهتر بگم پیشنهاد دارم :

    پیشنهاد 1 :

    بهای کالا در پیش فاکتور = رند(آخرین بهای وارده + درصد) 

    پ.ن : یک نوع قیمت گذاری دستی که سیستمی است.

    پیشنهاد 2 : (عنوان پست)

    قیمت فروش = اخذ گزارش تراز بهای دلخواه

            1-  شرایط رخداد = شماره حواله فروش

            2- تعیین بهای دلخواه = رند(آخرین بهای وارده + درصد) 

    پ.ن: در تراز بهای دلخواه، امکان درصد وجود دارد اما از قیمت حواله اخذ میشود (که مطلوب نیست) اگر درصد را براساس آخرین بهای وارده یا ... وجود داشت باز خوب بود.

    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 اسفند 1399 11:31 ق.ظ
    سلام

    پیشنهاد شما (البته مورد اول) را در تنظیم تعرفه‌ها بررسی خواهیم کرد - یعنی اصلاح بهای تعرفه‌ها مبتنی بر افزایش درصد بر آخرین بهای وارده. اما توجه بفرمایید که با توحه به مفهوم تاریخ و تاریخ اعتبار و شرایط تعرفه و تعیین بهای بسته‌ای و پلکانی حتما این روش به آن سرراستی که در ابتدا تصور می‌شود نخواهد بود (و ممکن است قابل اجرا نباشد).

    در مورد پ.ن. در تراز بهای دلخواه (موجودی کالاها با بهای دلخواه) به قیمت حواله کاری نداریم. چنین است که پیش‌فرض بها در این گزارش‌ها همیشه بهای موجودی (همان ستون موجودی انتهای دوره در گزارش موجودی کالاها) است. البته این بها به دلخواه کاربر و با انواع روش‌ها قابل اصلاح است - مثلا با پر کردن با بهای آخرین یا بیشترین وارده. افزایش درصد همیشه بر مقدار کنونی بهای دلخواه انجام می‌شود. پس اگر مثلا ابتدا بهای دلخواه را با بهای وارده پر کرده باشید، درصد به همان بهای وارده اعمال می‌شود (و باز خوب است).

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.