چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 اردیبهشت 1390 12:12 ب.ظ توسط saadat
یک سناریو در SOAP
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saadat
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
25 اردیبهشت 1390 09:52 ق.ظ
    با سلام ، بنده یک Wireless Access Point دارم که دارای مودم است(Accesspoint* و Modem یک ایستگاه است#) وDHCP  آن فعال است.وبه دلایلی خاص نمیخواهم  DHCP را غیر فعال کنم(با دادن ip static اینترنت از کار میافتد!؟) لطفا راهنمایی کنید که چگونه مراحل port forwarding  را انجام دهم ، همچنین یاد آوری می کنم که مودم من zyxel می باشد ،
    .......................................

    دوست عزیز ، برای انجام portforwarding ،در شرایط ذکر شما و با توجه به نوع مودم شما کافی است مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

    با داشتن ip  مودم خود( میتواند  defult gatewayکامپیوتر مذکور باشد)  و browse کردن آن ، وارد تنظیمات مودم شوید . اگر پسورد را تغییر نداده باشید ،   با  وارد کردن  کلمه admin  به عنوان پسورد ، وارد تنظیمات مربوطه شده، حال از گزینهایی که سمت چپ صفحه پیش روی شما موجود است مسیر زیر را دنبال کنید.                                           
    NETWORK>NAT>PORT FORWARDING"
     
    حال به منظور انجام عملforwading  port، پورت 8080 را که قبلا در تنظیمات مربوط به IIS  نیز ست شده است، را به عنوان پورت ابتدا و انتهایی در نظر گرفته و ip  که  به آن forward  میشود را در این قسمت وارد مینماییم.





    میدانیم که با توجه به شرایط مطرح شده  این IP امکان دارد تغییر کند(DHCP) در این شرایط راهی که پیش روی ما وجود دارد این است که این IP  را رزرو نماییم ، تا مشکلی برای ما در اتصال از راه دور پیش نیاید ، بدین منظور  مسیر زیر را دنبال مینماییم.

    NETWORK>LAN>CLIENT LIST

    ودر  صفحه  باز شده پیش روی خود IP  که درقسمت قبل ست شده بود را در این قسمت رزرو میکنیم .


    ......................................................................................................................................

    *: سخت افزار فوق ، به عنوان يک پل ارتباطی بين شبکه های کابلی و دستگاههای بدون کابل عمل می نمايد . با استفاده از سخت افزار فوق ، امکان ارتباط چندين دستگاه به منظور دستيابی به شبکه فراهم می گردد access point می تواند دارای عملکردی مشابه يک روتر نيز باشد . در چنين مواردی انتقال اطلاعات در محدوده وسيعتری انجام شده و داده از يک access point به access point ديگر ارسال می گردد(سناریوی پیاده سازی آن و PORTFORWADING متفاوت است که با همکاری دوستان در پستهای بعدی به آن می پردازیم) .با این دستگاه می توان شعاع پوشش را افزایش داد.

     
    .........................
    #: برای پی بردن به نکته فوق میتوان  ACCESSPOINT  را چک کرد، اگر درگاه خروجی سیم تلفن بود یعنی مودم نیز هست، اگر کابل کراس  باشد یعنی مودم نیست.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    25 اردیبهشت 1390 12:12 ب.ظ
    سوال: اگر ACCESS POINT  ومودم من جدا از هم باشد چگونه باید عمل PORT FORWADING  را انجام دهم؟
     
    در این شرایط ما باید دو بار عمل PORT FOWARDING را انجام دهیم، یک بار بروی دستگاه مودم و یک بار بر روی دستگاه ACCESSPOINT بطور مستقل، بدین شکل که  مودم را از ACCESSPOINT  جدا کرده ومستقیما به کامپیوتر سرور متصل کرده و PORTFORWARDIN  راانجام میدهیم وIP  مودم را به عنوان IP مورد نظر که میخواهیم عمل FORWARD  بر روی انجام شود ، در تنظیمات modem ست مینماییم ، سپس دستگاه accesspoint  را متصل نموده و در تنظیمات مربوطه،  ip کامپیوتر سرور  را به عنوان مقصد که میخواهیم forward به آن شود را ست میکنیم.       لطفا دوستان اصلاح وتکمیل نمایند. 
    .........................................................
    با تشکر از آقای مولایی وسایر دوستان به خاطر راهنمایی هایشان.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.