چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 آبان 1399 12:02 ب.ظ توسط روزبه
فیش حقوق با فرمت اکسل
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
عمران اطلس
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 آبان 1399 09:14 ق.ظ

    با سلام

    شرکگت عمران اطلس یک شرکت تامین نیرو می باشد که در پروژه اجرایی خود ملزم به بارگزاری فیش حقوق خود در سامانه شده که پرسنل به صورت غیر حضوری به فیش های خود دسترسی داشته باشند طراحان سامانه فیش حقوق را به صورت اکسل نیاز دارند تا بتوانند بار گزاری کنند اما خروجی نرم افزار نوسا پی دی اف می باشد لذا این شرکت درخواست می نماید جهت رفع این مشکل مساعدت لازم را بفرمایید و امکان خروجی به صورت اکسل فراهم گردد.

    پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذارم. 

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 آبان 1399 12:02 ب.ظ

    با سلام و خوش آمد، 



    این پست بصورت تکراری زیر پست دیگری نیز وارد شده بود که کپی تکراری آن پاک شد. فیش حقوق یک کپی قابل چاپ از بخشی از اطلاعات گزارش اصلی حقوق می‌باشد. اگر نیاز شما به داده فیش حقوقی پرسنل جهت استفاده در سامانه است که از گزارش اصلی (با فرمت مورد نیاز) اکسل دریافت کنید. اگر فرمت و شمای فیش حقوقی نوسا را نیاز دارید پس همان فایل PDF برای آپلود پیشنهاد می‌شود. 



    همچنین شما می توانید تمامی فرم های چاپی از جمله فیش را به فرمت HTML ذخیره کنید که در اکسل قابل استفاده است (جهت آموزش با پشتیبانی تماس بگیرید) ولیکن برای موضوع شما گزارش اصلی حقوق پیشنهاد می شود. 



    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.