چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 اردیبهشت 1390 11:34 ق.ظ توسط dadras
عناوین نا خوانا در منوها پیغام های سیستم
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dadras
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
12 اردیبهشت 1390 10:02 ق.ظ
    عناوین نا خوانا در منوها پیغام های سیستم

    گاها دیده می شود به علت مشکلات سیستم عامل یا خرابی font ها بعضی قسمتهای سیستم مانند منوها یا تیترها یا بعضی قسمتهای پیش نمایشات گزارشات نا خوانا و با font های عجیب نمایش داده می شود .
    مشتریان محترم نیز بیان می کنند که زبان سیستم را فارسی کرده اند که خوب البته حتما فارسی کرده اند که سیستم باز شده است و بعضی قسمتهای نا خوانا دارد !!
    برای حل این مشکل کافی است به روی دستگاهی که سیستم مشکل نداشته برویم و فونتهای TAHOMA , ARIAL , TIMES NEW ROMAN را از روی آن دستگاه به روی دستگاه دارای ایراد در داخل پوشه fonts کپی کنیم .
    لازم به ذکر است که تعداد این فونتها معمولا 3 عدد بیشتر است و هر کدام چندین حالت متفاوت دارند ( bold و italic و ... ) که لازم است تمامی آنها کپی شوند .
    قاعدتا با این عمل مشکل باید حل شود .

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    12 اردیبهشت 1390 10:55 ق.ظ
    ممنون از مطلب مفید جناب آقای دادرس.
    مورد مذکور، در هنگام استفاده از Theme های متفرقه در ویندوز هم بروز می کند. (که البته دلیلش همان بحث Font هاست که جناب دادرس فرمودند.)
    در این شرایط کافی است روی Desktop کلیک راست کرده، گزینه Properties را انتخاب کنیم. در پنجره پیش رو، از قسمت Theme گزینه Windows XP را انتخاب می کنیم. با انجام اینکار، ویندوز از همان Theme پیش فرضش استفاده خواهد کرد که منجر به نمایش صحیح منوهای برنامه خواهد شد.
    kayalha
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 اردیبهشت 1390 11:14 ق.ظ

    سلام
      موردی که آقای دادرس فرمودند معمولادر ویندوز 7 اتفاق می افتد که با کپی کردن فونت ها، موضوع حل می شود . نکته ای هم که آقای مولایی فرمودند روی ویندوز XP بیشتر اتفاق می افتد.
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 اردیبهشت 1390 11:34 ق.ظ
    روی win 7 بنده این اتفاق افتاد ، theme آن را هم اصلاح کردم و عوض کردم همه چیز درست شد به جز عناوین پنجره ها که هر کاری انجام دادم درست نشد ، تا بالاخره جناب مومنی راه حل را ارائه فرمودند و درست شد .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.