چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 خرداد 1398 02:31 ب.ظ توسط momeni
شرط بر روی نرم افزار سند در فهرست اسناد
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
احمدی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 خرداد 1398 01:35 ب.ظ
    با سلام

    در گزارش ملاحظه فهرست اسناد در تب شرایط میتوانیم بر روی نرم افزار سند شرط تعیین کنیم و چون در شرکت ما از نرم افزارهای دیگر سند تایید میشود. برای مشاهده سندهای تایید شده از نرم افزار مبدا در ملاحظه فهرست اسناد حسابداری شرط را بر روی نرم افزار سند مساوی دریافت و پرداخت قرار میدهم.ولی گزارش حاصل خالی میباشد.

    چگونه میتوانیم در لیست اسناد متوجه شویم مبدا اسناد کدام نرم افزار می باشد؟؟؟؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 خرداد 1398 01:39 ب.ظ
    سلام

    همه‌ی فیلدهای سند در فهرست اسناد برای تنظیم شرط بازنمایی می‌شوند ولی لزوما همه‌ی آنها دارای کاربرد نیستند. فهرست اسناد همیشه فقط مربوط به یک نرم‌افزار است. پس شرط برروی نرم‌افزار کاربردی ندارد. مثلا اگر فهرست اسناد حسابداری را دریافت کنید در همه‌ی سطرهای نرم‌افزار سند همان حسابداری است و شرطی که اشاره کردید برای هیچ سطری صدق نخواهد کرد.

    سند مبداء مشخصه‌ی یک "سند حسابداری" نیست - مشخصه سطرهای اسناد است. اینکه یک سند حسابداری از تایید تعدادی سند از نرم‌افزارهای دیگر آمده است در سیستم حفظ نمی‌شود (این عمل در سطرها انجام می‌شود).
    احمدی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    07 خرداد 1398 01:51 ب.ظ
    تا آنجا که بنده اطلاع دارم فقط سندهای یک نرم افزار را میتوانیم در یک سند حسابداری تایید کنیم.آیا این امکان وجود ندارد که نرم افزار مبدا در سیستم حفظ شود.چون گزارش فهرست سطرهای سند با توجه به زیاد بودن سطرهای سند برای ما کار را بسیار سخت میکند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 خرداد 1398 02:31 ب.ظ
    عرض کردم؛ اطلاعات مورد نظر شما در رخدادها وجود دارند - اینکه چگونه "ریخت‌دهی" و گزارش شوند به پارامترهای گزارش‌گیری مربوط است و موضوع به سادگی حفظ نرم‌افزار مبداء در سند حسابداری نیست.
    مثلا برای دریافت فهرستی از اسناد حسابداری که حاوی رخدادهای سندهای دریافت و پرداخت هستند باید به صورت زیر عمل شود:
    در گزارش | تفکیک اسناد، 1) در Tab دریافت و پرداخت باید اعلام شود که رخدادهای تایید شده به صورت حسابداری دیده شوند 2) شرط ترکیبی: نرم‌افزار رخداد مساوی دریافت و پرداخت "و" نرم‌افزار سند مساوی حسابداری.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.