چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 24 دی 1397 11:18 ق.ظ توسط momeni
اتقال اطلاعات
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ebrahimbeigi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 دی 1397 11:32 ق.ظ

    با سلام 

    لطفا در نسخه جدید این مورد را لحاظ بفرمایید.

    در انتقال اسناد حسابداری از یک پایگاه داده به پایگاه داده ای دیگر در قالب فایل xml ، ما نیاز داریم که در پایگاه داده دوم بدانیم شماره توالی سند متناظر در پایگاه اول چه بوده است و در فرایند انتقال این امر صورت بپذیرد. مثلا سندی با توالی 4 از پایگاه داده اول انتقال یافته است. در پایگاه داده دوم شماره جدیدی (مثلا6)می گیرد. ما در پایگاه داده دوم نیاز به فیلدی داریم که بدانیم سند 6 ما چه متناظری در پایگاه داده اول داشته است.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 دی 1397 12:15 ب.ظ
    سلام

    فیلد شماره مبنا در سیستم مبداء به همین منظور (شناسایی سند در سیستم مبداء و دسترسی به آن) پیش‌بینی شده است و در فرآیند صدور و فراخوانی مقداردهی می‌شود.
    ebrahimbeigi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    24 دی 1397 10:04 ق.ظ

    با سلام مجدد

    ممنون از راهنمایی شما. ولی نکته ای که وجود دارد این هست که ما اسنادی که وارد سیستم مقصد می شود را ابتدا بر اساس توالی سیستم مبدا به صورت فیزیکی در زونکن بایگانی می کنیم و در مرحله بعد بر اساس شماره اسناد سیستم مقصد اینکار را انجام می دهیم. به عبارتی بایگانی ما در دو مرحله است که در مرحله اول نیاز به شماره توالی سیستم مبدا داریم و شماره مبنای سیستم مبدا به دلیل پراکندگی قابلیت لازم را برای بایگانی ندارد لذا خواهشمند است امکان استفاده از شماره توالی سیستم مبدا را به جای شماره مبنا فراهم کنید

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 دی 1397 11:18 ق.ظ
    سلام

    دقیقا فرموده بودید "ما در پایگاه داده دوم نیاز به فیلدی داریم که بدانیم سند 6 ما چه متناظری در پایگاه داده اول داشته است" و قاعدتا در این زمینه تفاوتی بین توالی و مبنا وجود ندارد. متاسفانه به دلایل سیستمی شماره‌ی توالی مبداء قابل حفظ و ارائه نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.