چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 خرداد 1400 11:07 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
میانبرها
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
21 آبان 1397 09:15 ق.ظ

    با سلام

    لطفا درصورت امکان بررسی فرمایید:

    1- پس از فشردن دکمه Alt ،حرف میانبر گزینه "اموال" وجود ندارد .

    2- منوی اموال> "رخداد یک دارایی" بسیار پر کاربرد است و کلید میانبر برای آن وجود ندارد ( و سایر منوی های مرتبط با قسمت اموال)

     

     

    پ.ن: در حال حاضر (برای اینکه با موس کار نکنم) باید اول "Alt+د" را بزنم (دفتر) بعد وارد گزینه همسایه آن (اموال) بشم بعد با دکمه های جهت، رخداد دارایی را انتخاب کنم .

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 آبان 1397 11:49 ق.ظ
    سلام

    اگر به خاطر داشته باشید، نام گزینه‌ی "اموال" پیش از این "دارایی" بود. تمام حروف تشکیل دهنده‌ی دارایی پیش از این به عنوان میان‌بر بکار رفته بودند. بعدا که دارایی نامناسب تشخیص داده شد و به اموال تغییر داده شد تشخیص حرف میان‌بر را فراموش کردیم. الآن می‌توانیم "و" را به عنوان یک میان‌بر جدید لحاظ کنیم و به همین ترتیب عمل خواهیم کرد.

    در مورد رخدادهای یک دارایی، تا اندازه‌ای با مشکل تمام شدن کلید‌های میان‌بر قابل استفاده مواجه هستیم. با این همه بررسی می‌کنیم و حتی‌الامکان سعی می‌کنیم یک ترکیب کلید کم کاربردتر را لحاظ کنیم.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    21 آبان 1397 12:19 ب.ظ

    سیستم انبار که F11 و F12 تصاحب کرده ، نظرتون در مورد Shift+F10 چیه ؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 آبان 1397 12:31 ب.ظ
    این ترکیب به صورت ثابت در کل سیستم در نقش right click روی جدول‌ها عمل می‌کند. اشکال این است که ترکیب مورد نیاز در هیچیک از صفحات سیستم از قبل نباید بکار رفته باشد (البته Shift+F10 همه جا کار می‌کند) وگرنه اگر صفحه‌ای که از قبل داشتیم باز باشد نحوه‌ی عملکرد میان‌بر گیج‌کننده (بیشتر برای سیستم) خواهد شد.
    در فرصت مناسب بالاخره هر طور شده یک ترکیب مناسب پیدا خواهیم کرد...
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    06 خرداد 1400 11:07 ق.ظ

    با عرض سلام وادب

    کاربر محترم 

    مورد اشاره شده از شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است . به این صورت که برای احضار رخدادهای یک دارایی، کلیدهای میان‌بر Ctrl+Shift+F9 لحاظ شده است.

    برای مطالعه امکانات اضافه شده در نسخه 8.02 از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده فرمایید. همچنین برای مطالعه امکانات سایر نسخ از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده نمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.