چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 شهریور 1397 10:54 ق.ظ توسط momeni
ذخیره سازی صورت مغایرت
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
13 شهریور 1397 08:25 ق.ظ

    با سلام

    موضوع : عدم مشاهده لیست رخداد های ذخیره شده در صورت مغایرت

    درخواست : آموزش روش اخذ گزارش (لیست رخداد های ذخیره شده در صورت مغایرت)

    شرح : در حساب کنترلی سیستم دارایی ثابت ، نیاز دارم پس از ثبت رخداد های مرتبط با یک دارایی در این حساب، آنها را تصفیه کنم و در یک صورت حساب جداگانه، مشاهده و چاپ نمایم ( و در نهایت ضمیمه سند شود). پس از "تصفیه رخدادهای انتخب شده" F2 را میزنم و تاریخ صورت حساب و شرح را مقدار دهی میکنم، در قسمت "صورت مغایرت های ذخیر شده" ، لیست صورت ها را قابل گزارش است اما نمی توانم لیست رخدادهای مرتبط با آنها را مشاهده کنم.

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 شهریور 1397 10:54 ق.ظ
    سلام

    صورت مغایرت برای بدست آوردن فهرست رخدادهای "تصفیه نشده" است و همانها را نیز ذخیره می‌کند (مواردی که منجر به مغایرت شده‌اند). رخدادهای تصفیه شده از ریز عملیات حساب یا تفصیلی، با اعمال شرط برروی وضعیت تصفیه حاصل می‌شود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.