چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 شهریور 1395 06:01 ب.ظ توسط saadat
حقوق و دستمزد
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saeed_moradi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
31 شهریور 1395 04:18 ب.ظ

    سلام.میخواستم بدونم جریمه پرسنل(به علت غیبت یا کسرکار یا...)چطور ثبت میشه...یه ثبت حسابداری با جریمه برام مثال بزنید.ممنون

    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    31 شهریور 1395 06:01 ب.ظ
    با سلام خدمت شما دوست عزیز، جریمه که بابت خسارت، غیب یا هر چیزی دیگر به پرسنل تعلق میگیرد. باید به نحوی جبران شود وجبران آن از حقوق پرداختنی یا مساعده کارکنان است . در این شرایط ابتدا باید عامل ایجاد خسارت ( هزینه متحمله به شرکت را پیدا کرد و با مساعده یا حقوق پرداختنی تهاتر کرد) . به مثال زیر توجه کنید.
    آقای احمدی به عنوان پرسنل شرکت دستگاه چاپ را خراب میکند و شرکت جریمه خسارت را از حقوق پایان ماه ایشان کسر میکند. در این شرایط ثبتهای حسابداری زیر انجام میشود.
    در زمان وقوع خسارت:

    هزینه تعمیر اثاثه اداری بدهکار
    بانکها.بانک ملت بستانکار

    مساعده کارکنان با تفصیلی آقای اکبری بدهکار
    هزینه تعمیر اثاثه اداری بستانکار

    در زمان پرداخت حقوق:

    حقوق پرداختنی با تفصیلی آقای اکبری بدهکار
    مساعده کارکنان با تفصیلی آقای اکبری بستاکار

    البته باید توجه داشت اینگونه کسورات در سطر جداگانه ثبت نمیشود و مانند کسورات دیگر نظیر بیمه و مالیات مستقیما کاهنده حقوق پرداختنی خواهدبود.

    شاد باشید.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.