چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 فروردین 1390 02:46 ب.ظ توسط sajjadi
اختصاص دادن حساب به بخش
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
asadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
29 فروردین 1390 12:48 ب.ظ

    آیا می توان بخش مربوط به یک حساب را تغییر داد؟

    همانطور که می دانیم چنان چه یک حساب را به بخش خاصی اختصاص داده باشیم و در آن بخش سند زده باشیم دیگر نمی توانیم بخش مربوط به حساب را تغییر دهیم و با پیغام "حساب در اسناد به کار رفته و تغییر وضعیت بخش(شعبه) میسر نیست" مواجه می شویم. برای تغییر یخش حساب مورد نظر  باید تمام سند هایی را که در آن بخش زدیم پاک کنیم یا به یک حساب دیگر منتقل نماییم و بعد می توانیم بخش مربوط به حساب را تغییر دهیم.

    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 فروردین 1390 01:27 ب.ظ
    با تشکر از توضیحات مفید شما، در صورت امکان توضیح دهید : کاربری که قصد حذف اسناد خویش را ندارد ، ولی به دلایلی قصد تغییر بخش مربوطه را دارد چه کاری باید انجام دهد. اگر سندها مشخص باشد و محدود چه کاری انجام دهد. اگر تعداد اسناد زیاد باشد چه کاری انجام دهد. آیا میتواند از کپی سند یا فایل صادره استفاده نماید. ممنون
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 فروردین 1390 02:46 ب.ظ
    سلام
    در شرايطي که محدوده اسناد مشخص باشد، مي‌توان ابتدا از اين اسناد به کمک گزينه "ايجاد فايل صادره" در منوي "سيستم" فايل صادره تهيه نموده سپس از طريق گزينه "اصلاح محتويات يک فايل صادره" بخش فايل مذکور را اصلاح کرده و مجددا در پايگاه فراخواني نمود (البته اسناد با بخش اشتباه نيز بايد پاک شوند). لازم به ذکر است، فايل وارده Xp که از داخل خود سند تهيه مي‌شود، هنگام فراخواني بخش را کنترل نمي‌کند و در واقع سند در بخشي که به صورت پيش‌فرض انتخاب شده فراخواني مي‌گردد (براي يک سند کاربرد دارد).

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.