چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 خرداد 1393 06:09 ب.ظ توسط momeni
تراز گروه بندی شده کلان
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
talebipoor
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 خرداد 1393 01:10 ب.ظ
    با سلام در گزارش تراز گروه بندی شده کلان آیا امکانی وجود دارد تا سطرهای فاقد تفصیلی در گزراش ظاهر نشود(یک حساب با تفصیلی 1و 2 ازتباط دارد و حساب دیگری فقط با تفصیلی 3و4 ارتباط دارد برای همین سطرهای زیادی با عنوان فاقد تفصیلی ظاهر میشود)
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 خرداد 1393 06:09 ب.ظ
    سلام

    برای هر سطح تفصیلی که مایلید موارد فاقذ تفصیلی بازنمایی نشوند، در محاوره ابتدایی در الگوی کد تفصیلی * درج کنید. توجه کنید که حذف سطرهای مربوط به عملیات فاقد تفصیلی از گزارش باعث می‌شود که این موارد از جمع عملیات سرگروه هم حذف شوند. مثلا اگر یک حساب فقط دارای موارد فاقد تفصیلی باشد و این موارد را از گزارش حذف نمایید، آن حساب هم از گزارش حذف خواهد شد. با توجه به همبن رفتار بوده که گزینه استاندارد حذف موارد فاقد تفصیلی در این گزارش لحاظ نشده است. جمع هر سطر سرجمع همیشه از عملیات سطح بعدی ناشی می‌شود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.