چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 آذر 1392 05:02 ب.ظ توسط molaei
خطای Com+
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
25 آذر 1392 11:16 ق.ظ
    با سلام

    طبق فرمایشات یکی از کاربران: در حین استفاده از برنامه نوسا هنگ می کند و بعد از اجرای Admin خطای the server catalog version is not supported دیده می شود.
    با توجه به اینکه خطای Com+ و این Application نیز همین خطا را می دهد با توجه به پستی که قبلا در همین مورد سوال پرسیده شده بود تنها راه تعویض ویندوز می باشد؟

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    25 آذر 1392 05:02 ب.ظ
    با سلام.

    حداقل تفاوت این صورت مساله، با مورد مشابه قبلی، در این است که ظاهرا در این سناریو سرور نوسا نصب شده و کلاینت هم کار می کند. پس ممکن است کمی اطلاعات کامل تر بتواند کمک بیشتری به حل مساله نماید.

    اما در هر حال، اگر مشکل را در اجرای صحیح Com+ بدانیم، و نمی خواهند ویندوز را عوض کنند (که به نظر در این شرایط منطقی ترین راه حل می آید) ممکن است پست زیر (که البته خودش لینک به دو راه حل دیگر هم دارد) مفید باشد:
    http://blogs.msdn.com/b/a...nt-services-iii.aspx
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.