چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 خرداد 1396 10:11 ق.ظ توسط momeni
فیش حقوقی
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hesabras
کاربر
کاربر

--
17 مهر 1392 04:20 ب.ظ
    باسلام زمان تنظیم فیش حقوقی درپیش فرض فرم نمایشی سیستم حقوق ودستمزد نوسا اعداد به عنوان می چسبد چه آیکنی را باید تغییر دهم تا مشکلم حل شود واگر امکان دارد تنظیم فرم چاپی فیش حقوقی رابریم توضیح دهید باسپاس
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    18 مهر 1392 09:23 ق.ظ
    با سلام

    لطفا توضیح دهید در فرم نمایشی از چه آیتمی استفاده می نمایید که این اتفاق می افتد؟ شاید ایتمی که استفاده می نمایید اشتباه باشد ؟در مورد فرم چاپی نیز در صورت لزوم می توانیم یک نمونه از فرمی که آماده است را برای شما ایمیل کرده و در ان فیلدهایی که استفاده می نمایید را جایگزین کنید . مزیت اینکار این است که شما از ایتمهایی که در فرم ها استفاده میکنیم مطلع می شوید .

    با تشکر
    hesabras
    کاربر
    کاربر

    --
    18 مهر 1392 12:46 ب.ظ
    آیا امکان دارد توضیح دهید آیاراه حلی وجود دارد که در یک برگه ی A4  دو فیش حقوقی جاشود ؟
    چه جوری می توان سر صفحه و پاصفحه را که در تعریف فرم چاپی ساخته ایم کپی نماییم ؟

    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    20 مهر 1392 03:25 ب.ظ
    با سلام
    بله می توان در یک صفحه A4 ،دو فیش حقوقی را قرار داد . چنانچه جدولی که برای فیش رسم می نمایید نصف صفحه A4 باشد و در قسمت "عنوان فیش " رسم شود  در این حالت در هنگام پرینت در هر صفحه دو فیش نمایش داده میشود . در مورد سوال دوم : سر صفحه و پا صفحه را کجا می خواهید کپی کنید ؟

    با تشکر
    r_hatami
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    21 مهر 1392 02:57 ب.ظ
    با سلام
    در فرمهای نمایشی ، اگر از تدوین مولفه - "ویرایشگر یک سطری" یا "بازنمایی متنی فیلد" استفاده می نمائید، می توانید در تب "عنوان " ، فاصله از مولفه مربوط را تعیین نمائید. حتی می توانید محل عنوان و اندازه آن را هم مشخص کنید.

    در فرمهای چاپی هم در محاوره تدوین یک مولفه ، تب عنوان را بدین منظور داریم.




    pourhasratshossain@gmail.com
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    23 خرداد 1396 09:41 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه اعضای انجمن

    با توجه به بررسی که در نرم افزار نوسا قسمت حقوق و دستمزد - فیش حقوقی کردم ظاهرا می توان فیش حقوقی کارکنان را از طریق ایمیل ارسال نمود اما این ارسال با مشکلاتی مواجه است که در ذیل عرض میکنم :

    1- اطلاعات پایه و اطلاعات فردی جداگانه باید تعریف شده و از طریق یک تب تفصیلی به هم مرتبط شود . انجام این فرایند برای سازمانهایی که تعداد کارکنان زیادی دارند وقت گیر بوده و از حوصله کاربر خارج خواهد شد .

    2- با فرض تعریف ادرس ایمیل در فیلدهای مورد نظر امکان ارسال ایمیل گروهی به کارکنان با خطا همراه شده و ارسال نمی شود . البته به صورت موردی و نفر به نفر این مشکل وجود ندارد . اما اگر بخواهیم به صورت گروهی این کار را انجام دهیم امکان پذیر نمی باشد .

    3- بستر ارتباطی نرم افزار با محیط سایبر به گونه ای تعریف شده که حتما بابد از پروتکل مشخصی در سرور استفاده نمود و امکان دسترسی مستقیم به اینترنت برای ارسال فیش حقوقی کارکنان وجود ندارد .

    4- با توجه به محیط کاربری بسیار راحتی که در محاسبه حقوق و دستمزد و  ثبت اطلاعات احکام وجود دارد نمی توان خروجی های نرم افزار را با پروتکل های مشخص به سامانه های اتوماسیون اداری متصل نمود . در صورتی که بسیاری از نرم افزارهای سازمانی یکپارچه بوده و امکانات مختلفی جهت انتشار اطلاعات در اختیار کاربران قرار می دهند .

    با تشکر از عزیزانی که در شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران مشغول هستند .ارادتمند - کارشناس ارشد مالی پورحسرت

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 خرداد 1396 10:11 ق.ظ
    سلام

    از توجه شما و نکاتی که فرمودید سپاسگزارم

    1. تفصیلی انتزاعی‌تر از پرسنل است. هر تفصیلی به یک رکورد از اطلاعات فردی (دفتر تلفن و نشانی) مرتبط است. ایجاد ارتباط بین دفتر تلفن و نشانی با تفصیلی و در ادامه ایجاد ارتباط بین پرسنل و تفصیلی ماهیت ذاتی چنین سیستمی است - عام‌تر از صرف ارسال فیش حقوق توسط Email است.

    2 و 3. خطاهایی این‌چنینی باید به صورت موردی و با کمک همکاران ما در بخش پشتیبانی بررسی شوند. سیستم‌های دریافت و ارسال Email محدودیت‌های بسیار متنوع و متعددی را با هدف‌های امنیتی برای ارسال همزمان تعداد زیادی Email اعمال می‌کنند (مثلا محدودیت تعداد کل نامه‌ها یا محدودیت تعداد در واحد زمان - مثلا تعداد نامه در دقیقه). این محدودیت‌ها در سامانه‌های عمومی (مثل Gmail) بیشتر است و جز این، مرتبا توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تغییر می‌کنند. به همین دلیل اولا برای ارسال Email "حتما" باید از سرور ارسال واقعی (نه مجازی و اینترنتی و رایگان) استفاده شود و ثانیا اگر خطاهایی از گونه‌ای که شما اشاره فرمودید وجود دارد، باید تنظیمات سرور Email به صورت مناسب و حسب نیاز شما تنظیم گردند.

    4. متاسفانه میسر نیست.

    از لطف شما مجددا تشکر می‌کنم.

    پ.ن. دوستانی که سال‌ها سیستم ارسال Email را درخواست می‌کردند و با مقاومت بنده مواجه می‌شدند توجه فرمایند که انجام عملیات غیرسیستمی و کارهایی که کنترل کامل آنها در اختیار ما نیست تا چه حد مشکل و گرفتاری برای ما و کاربران ایجاد می‌کند. اینها عملیات واقعا پیچیده‌ای نیستند و مقاومت در پیاده‌سازی آنها به علت مشکل بودن پیاده‌سازی نیست - بلکه صرفا ناشی از نکاتی بوده در خشت خام دیده می‌شدند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.