چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 تیر 1392 04:49 ب.ظ توسط Zarkesh
دیده نشدن فرم های گزارش در گزارشات برنامه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zarkesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
02 تیر 1392 04:47 ب.ظ
    با سلام
    بعد از تغییر نسخه های نرم افزار نوسا گاها این سوال پرسیده می شود که چرا در هنگام بازگشایی گزارشات بعد از تصویب برنامه خطا می دهد و فرم بعضی گزارشات باز نمی شود؟

    در جواب باید به این نکته دقت شود که حتما بعد از تغییر نسخه برنامه Admin را اجرا کنید و بعد از انتخاب پایگاه مورد نظر از منوی سیستم / بازخوانی تعاریف یک سیستم اطلاعاتی از پایگاه پایه سیستم را انتخاب کرده و همانند شکل زیر





    چک باکسهای مشخص شده را انتخاب کنید و تصویب نمایید، سپس برنامه را بسته و مجددا باز کنید گزارشها درست شده اند.
    نکته: حتما بعد از تغییر نسخه این کار را انجام دهید تا فرم های برنامه به روز رسانی شودند.

    با تشکر

    Zarkesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    02 تیر 1392 04:49 ب.ظ
    لازم به ذکر است که اگر " اصلاح فرمهای چاپی عمومی " را انتخاب کنید تغییراتی را نیز که در فرمهای چاپی داده اید به حالت پیش فرض نوسا بر می گردد. لذا توصیه می شود اگر تغییراتی در پرینت فرم های نوسا انجام داده اید این چک باکس را انتخاب نکنید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.