چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 خرداد 1392 10:22 ق.ظ توسط molaei
بررسی درستی سطرهای سند؟
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saman
کاربر جدید
کاربر جدید

--
19 خرداد 1392 09:17 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید در قسمت بررسی درستی سطرهای سند هنگام سند زدن من به جز دو گزینه اول (بررسی تطابق حساب با تفضیلی و وجود تفضیلی مورد نیاز برای حساب ها)در بقیه گزینه ها من متوجه کاربرد آنها نشدم در صورت امکان بنده را راهنمایی بفرمایید. با تشکر
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 خرداد 1392 10:13 ق.ظ
    • پاسخ پذيرفته شده
    با عرض سلام و احترام ،

    لطفا مطالب موجود در لینک زیر را مطالعه بفرمایید ، در صورت نیاز در خدمتیم .

    http://accsupport.nosa.com/tabid/63/aff/14/aft/153/afv/topic/Default.aspx
    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    19 خرداد 1392 10:22 ق.ظ
    با سلام و خوش آمدگویی خدمت شما.

    گزینه های مذکور، به منظور بررسی درستی سطرهای اسنادی به کار می روند که قبلا تنظیم کرده اید و اینک قصد بررسی مجدد درستی آن ها را - با توجه به تغییرات ایجاد شده در ویژگی حساب ها و تفصیلی ها - دارید.

    مثلا حسابی را در یک سند به کار برده اید (طبیعتا این حساب در آن زمان مسدود نبوده است). امروز آن حساب را مسدود می کنید. اگر همان سند را باز کنید و بررسی درستی سطرهای سند را انجام دهید، یک هشدار در مورد استفاده از حساب های مسدود دریافت خواهید کرد. مشابه همین ماجرا در مورد سایر موارد کنترل نیز صادق خواهد بود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.