چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 اردیبهشت 1392 09:45 ق.ظ توسط saffarzadeh
بررسی درستی برنامه DEPOST در نرم افزار دستمزد
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
25 اردیبهشت 1392 09:45 ق.ظ

    بررسی درستی برنامه  DEPOST در نرم افزار دستمزد :

    گاهی در برنامه POST تغییراتی اعمال می کنیم ولی از تاثیر این تغییرات بر روی برنامه DEPOST غافل می مانیم.برای بررسی درستی این برنامه ، گزارشی شامل اطلاعات پایه پرسنلی تجمعی می سازیم و این گزارش را در کنترلی قبل از ثبت مشاهده می کنیم.با زدن CTRL + F6 جمع اعداد به دست آمده زیر هر ستون را یادداشت می نماییم.پس از گرفتن BACKUP چندبار(مثلا 3بار) ثبت حقوق زده و سپس به همان تعداد  ( 3بار) حذف حقوق می نماییم.دوباره گزارش قبلی را می گیریم و جمع اعداد به دست آمده را یادداشت         می کنیم. هر ستونی اختلاف داشت باید مورد بررسی قرار گیرد.BACKUP را بر می گردانیم و ستون به ستون منشا بروز اشکال را      می یابیم.  از آنجاکه در برنامه DEPOST فقط سطرهای محاسباتی تجمعی وجود دارند می بایست همین سطرها در برنامه POST را کنترل نماییم و احیانا اگر شرطی که در POST بر روی یکی از این فیلدها اعمال شده است را در برنامه DEPOST نیز قرار دهیم.بررسی وجود یک شرط بر روی یک معین کننده در برنامه POST و سپس کنترل وجود همین شرط در برنامه  DEPOST.معمولا عکس رفتاری که در برنامه POST بر روی یک فیلد تجمعی وجود دارد، در برنامه DEPOST باید وجود داشته باشد.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.