چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 دی 1278 12:00 ق.ظ توسط Anonymous
انتقال تعدادی از پستها از یک موضوع به موضوع دیگر در انجمنها
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
tari
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 خرداد 1395 12:14 ب.ظ
    با سلام

    در نسخه جدید انجمنها، امکان جدیدی اضافه شده است که از این طریق می توان بخشی از پاسخها را از یک موضوع (تاپیک) به موضوع دیگر منتقل کرد. یادآوری می کنم که در نسخه قبل فقط امکان انتقال کل موضوع (موضوع به همراه تمام پاسخها) وجود داشت و نمی توانستیم یک یا چند پاسخ را از یک موضوع به موضوع دیگر منتقل کنیم و این کار در موارد خاص آنهم از طریق Copy/Paste و با دشواری انجام می شد.
    برای این کار :

    1- روی تکمه "تغییر حالت" در نمایش موضوع کلیک کنید :


    2- به این ترتیب در ناحیه اطلاعات پست در تمام پاسخها، یک مربع نمایش داده می شود که قابلیت انتخاب را ایجاد می کند (شکل زیر). لذا می توانید هرکدام از پاسخها را که مایل به انتقال آنها هستید انتخاب کنید (تیک بزنید) و در انتها تکمه "ذخیره" را کلیک کنید:

     


    3- به این ترتیب پنجره محاوره ای انتقال پاسخها به شکل زیر باز می شود:

     


    حال کافی است ابتدا در ناحیه Location، موضوع مقصد را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد، تاپیک مورد نظر خود را از فهرست تاپیکها انتخاب کنید.

    4- در نهایت، تکمه Split را برای انتقال پاسخها، کلیک کنید.

     

    موفق باشید

    پيوست ها
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.