چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 بهمن 1390 11:27 ق.ظ توسط saffarzadeh
صورت مغایرت و خطای کاربران
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
13 بهمن 1390 11:27 ق.ظ
    با سلام و عرض احترام خدمت دوستان

    با ذکر یک مثال به توضیح مشکل می پردازم.این مثال در حقیقت شکل بسیار کوچکی از مشکلی بود که برای یکی از مشتریانی که از صورت مغایرت استفاده می کند پیش آمد.

    مثال : 3 فقره چک از آقای کامرانی بابت طلب قبلی از ایشان گرفته ایم:



    در زمان واگذاری به بانک ملت جهت وصول کاربر اشتباه کرده و فراموش می کند که تفصیلی لازم را در یکی از سطرهای بستانکار درج نماید.



    در زمان تصفیه کردن رخدادهای حساب اسناد نزد صندوق خواهیم داشت:



    اما مشکل اینجاست که در زمان تنظیم سنداختتامیه پس از  اینکه از سیستم می خواهیم حسابها به تفکیک تفصیلی ها و در نهایت بر حسب تصفیه شده و نشده تفکیک شوند، کاربر انتظار دارد که طبق تصویر قبلی فقط یک سطر برای حساب اسناد نزد صندوق در سند اختتامیه بستانکار شود در حالیکه در سند اختتامیه داریم :



    این مشکل با درج تفصیلی های فراموش شده در اسناد قبلی و سپس انجام مجدد عملیات تصفیه و تنظیم مجدد سند اختتامیه قابل رفع است.

    می دانیم برای یافتن اسنادی که تفصیلی توسط کاربر درج نشده می توانیم از گزارش "جستجو در شرح اسناد" در قسمت بررسی درستی اسناد از گزینه "وجود تفصیلی مورد نیاز برای حساب" و تیک زدن همه تفصیلی ها برای یافتن موارد اشتباه استفاده نماییم.قابل ذکر است که از نسخه 304 با توجه به امکان درج کردن تفصیلی های اجباری می توان به راحتی جلوی تکرار اینگونه اشتباه ها را گرفت.




     
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.