چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 بهمن 1391 05:20 ب.ظ توسط asadi
قرارداد الحاقی چیست وچگونه تنظیم می شود
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
asadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
08 بهمن 1391 05:20 ب.ظ

    سلام

    قرارداد الحاقی نوعی از قرارداد است که دارای یک قرارداد دیگر به عنوان مرجع می باشد. دلیل وجود این قرارداد اضافه کردن سطر (اصلی یا جنبی) یا کسور و اضافات به قرارداد مرجع و یا تعدیل و تغییر مقدار سطرهای قرارداد مرجع می باشد، به این ترتیب قراردادها به همراه تاثیری که از قرادادهای الحاقی پذیرفته اند با دیگر برگه های سیستم تعامل می کنند.

    همانطور که گفته شد سطرهای قراداد الحاقی ممکن است برای تعدیل یک سطر از قرارداد مرجع به کار روند دراین صورت در این سطرها علاوه بر مقدار ابتدایی سطر مرجع ، فیلد جداگانه ای برای درج افزایش یا کاهش در مقدار مذکور، در نظر گرفته شده است .

    حال به منظور تنظیم قرارداد الحاقی جدید از منوی فروش گزینه  قراداد الحاقی جدید را انتخاب نمایید از آن جا که قرارداد الحاقی بر روی یک قرارداد تنظیم می شود پنجره  انتخاب قرارداد مرجع برای قراداد الحاقی جدید باز می شود بعد ار اینکه قراداد مورد نظر را انتخاب کرده پنجره اطلاعات عمومی قراداد الحاقی" باز می شود این پنجره شامل سه قسمت با عناوین اصلی ،  قرارداد مرجع  ،  یادداشت  می باشد اطلاعات مورد نظر را وارد کرده و تصویب می کنیم به این ترتیب پنجره  قرارداد الحاقی جدید  باز می شود که شامل 4 قسمت با عناوین سطراصلی ، سطر تعدیل ، سطر جنبی ، کسور و اضافات می باشد .

    سطرهای تعدیل به منظور تغییر مقدار سطرهای قراداد مرجع استفاده می گردد . در صورتیکه میخواهید سطرهایی را به عنوان سطرهای اصلی یا جنبی به قرارداد مرجع اضافه کنید از قسمت سطرهای اصلی یا جنبی استفاده کنید، به منظور محاسبه کسور و اضافات قراداد الحاقی مذکور بر روی گزینه محاسبه کسور و اضافات کلیک کرده وسطرهای مورد نظر را انتخاب می کنیم و بعد برگه را ذخیره می کنیم.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.