چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 مرداد 1390 12:02 ب.ظ توسط momeni
برگشت خروج دوره قبل
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SAMIRA
کاربر
کاربر

--
22 مرداد 1390 11:04 ق.ظ
    باسلام و خسته نباشید
    اینجانب در کار با مشکلی مواجه شدم که خواستار رفع سریع می باشم ما در شرکت فاکتور فروشی در سال قبل زده ایم با آیتم های زیاد. حال می خواهیم این فاکتور فروش را برگشت دهیم طبق روال می بایست ابتدا از برگه انبار استفاده نماییم برگه خروج دوره قبل را باز نمودم اما امکان فراخوانی برگه خروج سال قبل امکانپذیر نبود خواهشمندم هر چه سریعتر به اینجانب جواب دهید.

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 مرداد 1390 11:38 ق.ظ

    با عرض سلام.
    همانطور که خودتان اشاره فرمودید، از برگه *برگشت خروج دوره قبل* استفاده می کنید. این نوع برگه، فاقد مرجع می باشد. در واقع تفاوت اصلی آن با برگشت‌های دوره جاری، در نداشتن مرجع است. پس امکان استانداردی برای پر کردن خودکار این برگه از اطلاعات خروج سال مالی قبل در اختیار نخواهید داشت.

    SAMIRA
    کاربر
    کاربر

    --
    22 مرداد 1390 02:53 ب.ظ
    من با این پاسخ قانع نشدم این امکان درخواست غیرمعقولی نیست و می بایست این امکان در سیستم موجود باشد که اگر در سال قبل فاکتوری زده شود و ما بخواهیم آن را برگشت دهیم امکان فراخوانی برگه مربوطه وجود داشته باشد.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 مرداد 1390 03:13 ب.ظ
    فرمایش شما متین. مگر بنده گفتم درخواست شما غیر معقول است؟ بنده عرض کردم برای این منظور امکانی در اختیار نداریم.

    شما در نرم افزار انبار، با انواع برگه ها سر و کار دارید. هر نوع برگه، قابلیت پذیرش انواع خاصی از رخدادها را خواهد داشت. به همین دلیل، در هنگام فراخوانی برگه ها در یکدیگر، با محدودیت های زیادی روبرو خواهیم بود. به عبارتی، در هر برگه، شما قابلیت برگه ای را خواهید داشت، که یا با رخدادهای قابل درج در برگه مقصد همخوانی داشته باشد، و یا قابل درج به عنوان مرجع در برگه مقصد باشد. در موردی که شما می فرمایید، قرار است یک برگه خروج، در یک برگه برگشت خروج دوره قبل فراخوانی شود. همانگونه که عرض شد، برگه مقصد، فاقد مرجع است. پس نمی توان برگه خروج را به عنوان مرجع در این برگه فراخوانی کرد. از طرفی برگه فوق، از نظر نوع برگه و نوع رخداد، با برگه مرجع همخوانی ندارد. پس در آن قابل فراخوانی نخواهد بود.

    امیدوارم دلیل در اختیار نداشتن این امکان در شرایط فعلی را به خوبی منتقل کرده باشم. البته اگر ممکن باشد، احتمال دارد در نسخه های بعدی چنین امکانی را نیز در اختیار داشته باشیم. منتظر نظر جناب آقای مومنی هستیم.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 مرداد 1390 12:02 ب.ظ
    سلام

    طبق معمول عرض بنده این است که این درخواست را برای نسخه بعد بررسی میکنیم و اگر خواسته همگانی باشد و مشکل پیاذه سازی نداشته باشد لحاظ خواهد شد. فقط "هر چه سریعتر" در این مورد تا ارائه نسخه بعدی است. اما خواهشم این است که هر داستان در فصل خود مطرح گردد. مثلا برای برگه انبار در قسمت نرم‌افزار انبار و برای "پیشنهاد" پیاده‌سازی درخواست جدید در سیستم در انجمن پیشنهادات مطرح گردد. اما من به هر حال مواجهه با مشکلی که نیاز به رفع سریع داشته باشد را اصولا متوجه نشدم و به همین دلیل ...
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.