چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 دی 1398 09:15 ق.ظ توسط momeni
یک خطای جزئی در خود انجمن!
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
debrahimi
کاربر
کاربر

--
15 شهریور 1397 01:29 ب.ظ
    سلام
    همان طور که در تصویر پیوست مشاهده می‌شود وقتی به صفحه «پستهای خوانده نشده» می‌روم عناوین پستهای موجود در گروههای اختصاصی کارکنان نوسا (مربوط به اموال) هم دیده می‌شوند. البته با کلیک روی این پستها به صفحه اصلی انجمن برمی‌گردم و وارد پست نمی‌شود.

    با تشکر
    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 شهریور 1397 04:17 ب.ظ
    سلام

    از اطلاع‌رسانی شما بسیار ممنونم
    88845092
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    26 دی 1398 11:21 ق.ظ
    سلام جناب آقای مومنی
    بعد از صدور فاکتور ما می توانیم با فعال کردن سرجمع کالای تکراری سطرهایی که در قسمت اصلی فاکتور تکراری هستند سرجمع شود آیا می شود در قسمت سطرهای جانبی نیز تعداد سطرها ثبت شده با توجه به (تعداد) سرجمع شود که در یک سطر نمایش داده شود.با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 دی 1398 09:15 ق.ظ
    سلام

    لطفا پرسش خود را در انجمن مناسب درج فرمایید - یا حداکثر به عنوان یک پست مستقل، نه در پاسخ به یک بحث کاملا غیرمرتبط.

    احتمالا منظور شما نحوه‌ی بازنمایی کالاهای تکراری در فرم نهایی فاکتور فروش است. اگر چنین است، در این فرآیند، تفاوتی بین سطرهای اصلی و جنبی وجود ندارد و سطرهای جنبی نیز سرجمع می‌شوند. البته فقط کالاهای یکسان به شرطی که واحد مقدار (اصلی یا فرعی) یکسانی داشته باشند سرجمع می‌شوند. همچنین بسته به تنظیمات فاکتور فروش (بخش تکمیلی) ممکن است ملاحظات سطرها، مشخصات و شماره سریال کالاها از سرجمع شدن ممانعت کنند.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.