چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 اردیبهشت 1394 11:59 ق.ظ توسط j-esfahani
گردش حساب مشتریان
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
شرکت کراپ ایران
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 اردیبهشت 1394 03:44 ب.ظ
    با سلام و تشکر از ایجاد فضایی ک کاربران بتوانند مشکلات خودرا عنوان نمایند. در خصوص نرم افزار فروش مشکل عدم دسترسی به گردش مشتریان باعث شده که کاربران این نرم افزار هنگام پاسخگویی به مشتریان دچار مشکلات زیادی باشد . به طوریکه کل صورت مسئله را پاک کرده و درخواست تغییر نرم افزار فروش را عنوان مینمایند. گذشته ازاینکه خرید نرم افزاردیگر هزینه ای دربر دارد راه اندازی آن هزینه بسیارسنگین تری را به شرکت تحمیل می نماید.لطفاً بررسی نمایید که این مشکل تبدیل به معظلی برای شرکتها و کاربران نگردد. ضمناً کاربرد بخش برای حل این مشکل حداقل برای این شرکت راه حل مناسبی نخواهد بود.لطفاً درفکر حل بنیادی تری برای این مشکل باشید. ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 اردیبهشت 1394 04:07 ب.ظ
    سلام

    گردش مشتریان به صورت ریزعملیات تفصیلی مشتری قابل دسترسی است. برای اطلاع از جزییات اقلام فروخته شده هم می‌توان به گزارش فروش مشتریان رجوع کرد.

    این، روش استاندارد ارائه گزارش به اشخاص ثالث با اتکا به تفصیلی شناور است. وقتی که یک تفصیلی ممکن است در نقش‌های مختلف ظاهر شود - نماینده‌ای که گاهی طرف بدهکار فروش می‌شود و همزمان به عنوان تامین کننده برخی از کالاها یا خدمات مطرح است؛ نمونه بسیار ساده‌ای از مواردی است که در حالت کلی روش ما برای ارائه گردش تفصیلی را توحیه می‌کند. در تئوری و در حالت کلی ممکن است بسیار بسیار پیچیده‌تر از این باشد.

    اطلاع داریم که به دلایل نه چندان روشنی، این روش استاندارد برای بسیاری از کاربران مناسب تشخیص داده نمی‌شود. البته این مسئله تا به حال از شرکت‌های کوچک با کارکنانی که ممکن است دانش و تجربه کافی نداشته باشند منتقل شده است. بسیار برای بنده عجیب بود که شرکت کراپ ایران هم مشکل دسترسی به گردش مشتریان داشته باشد.

    به هر حال متاسفانه تنها راه حلی که برای رفع این مشکل (و بسیاری مشکلات مشابه) داریم این است که سطح سیستم را تا حد سیستم‌های ناقص و البته متداول در بازار پایین آوریم.

    با فشار زیادی که در این زمینه وجود دارد و به خصوص رجوع اشکال از شرکت‌هایی که تا به حال امیدوار بودیم خط فکری منطبق با ما داشته باشند بسیار ممکن است که تغییر رویه دهیم.

    در کاربردهای ساده، آنچه در حال حاضر گزارش می‌شود شامل جمع فاکتورها و مبالغ یا چک‌های دریافت شده از مشتری است. در حالی که به صورت سنتی به جای جمع فاکتور، ریز اقلام فاکتور مورد انتظار است. آنچه من متوجه نمی‌شوم این است که ارائه سطرها به جای جمع فاکتور چه مشکل معضل شده‌ای به کاربران تحمیل می‌کند که به فکر تغییر نرم‌افزار افتاده‌اند؟

    جدا مایه تاسف و نا امیدی است.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 اردیبهشت 1394 11:59 ق.ظ
    سلام ،
    در خط مقدم سیستم یکپارچه مالی (سیسستم فروش/پاسخگویی و امور مشتریان) ، داشتن تمرکز و هواس جمع (در زمان اندک) ، حقیقتا بسیار کار دشواری است . بنظر حقیر ، یکی از ملزومات و مهمات کاربر سیستم فروش ، مجهز شدن به فرم ها و گزارشات سریع است . در هر شرکت (بستگی به نوع گردش فروش آن) میبایست نحوه و شکل سیستم در قالب آن کاربر و گزارشات مربوط به آن در بیاید. اجزا و پارامترهای هر فرم میتواند بهبود پیدا کند و تا جایی که کاربر به حداکثر کاربری خود میرسد .
    جتاب آقای مومنی ، بسیاری از کاربران با تنظیمات سیستم (فرم های نمایشی و چاپی ) آشنایی ندارند و حتی تصور میکنند نوسا نمیتونه این نوع گزارش را اخذ کند . پیشنهاد میکند پیش فرض های فرم های نمایش را تخصصی تر در سیستم لحاظ فرمایید . (مثلا جمع مقدار کالا در بلوک پانویس ، بنظرم از واجبات پیش فرض برای تمامی فرم ها است )

    باامید اینکه کاربران سیستم (ها) ، با دانش و شناخت بیشتر نسبت به (سیستم) خود بتوانند عملکرد بهتری در سازمان و تیم کاری داشته باشند .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.