چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 اسفند 1391 12:59 ب.ظ توسط آبتین فلفلی
آموزش ارتقاء ورژن برنامه نوسا بصورت مرحله به مرحله و بهمراه تصویر
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
آبتین فلفلی
کاربر
کاربر

--
07 اسفند 1391 11:46 ق.ظ
    با درود و خسته نباشید خدمت دوستان و همکاران عزیزم
     
    تو این تاپیک میخوام مراحل ارتقاء ورژن برنامه نوسا رو بصورت مرحله به مرحله بهمراه تصویر آموزش بدم . امیدوارم مفید واقع بشه .....
    آبتین فلفلی
    کاربر
    کاربر

    --
    07 اسفند 1391 12:07 ب.ظ
    • جهت ارتقاء ورژن مراحل زیر را دنبال کنید :
    1 – ابتدا فایل پشتیبان بگیرید .

    2 – برنامه نوسا را از سیستمتان Remove نمایید .

    3 – با توجه به مراحل نصب که در اینجا توضیح داده شده است ، نوسا با ورژن جدیدتر را در همان مسیر قبلی نصب نمایید .

    4 – درصورتیکه پس از باز شدن Admin سیستم های اطلاعاتی قابل مشاهده نبودند مطابق شکل مراحل زیر را دنبال نمایید تا آنها را فراخوانی نمایید در غیر اینصورت به مرحله بعد بروید .
     
    - از منوی عملیات گزینه ایجاد سیستم اطلاعاتی با فراخوانی مستقیم فایل ها را بزنید .در صفحه بازشده هر پایگاهی را که میخواهید فراخوانی شود ، انتخاب کنید و برروی گزینه Open کلیک کنید .بدین ترتیب سیستم اطلاعاتی فراخوانی میگردد و در لیست نمایش داده میشود .




    آبتین فلفلی
    کاربر
    کاربر

    --
    07 اسفند 1391 12:57 ب.ظ
    5 - سیستم اطلاعاتی مورد نظر را انتخاب نمایید ،سپس از منوی سیستم گزینه تبدیل یک سیستم اطلاعاتی به نسخه جاری نرم افزار را انتخاب نمایید . منتظر بمانید تا نسخه به ورژن جدید تغییر کند .




    آبتین فلفلی
    کاربر
    کاربر

    --
    07 اسفند 1391 12:59 ب.ظ
    6 - پس از اینکه نسخه ارتقاء یافت و درحالی که همان سیستم اطلاعاتی مرحله قبل انتخاب شده میباشد از منوی سیستم گزینه بازخوانی تعاریف یک سیستم اطلاعاتی از پایگاه پایه سیستم را انتخاب نمایید و در صفحه بازشده مطابق شکل تیک ها را بزنید و صفحه را تصویب نمایید.منتظر بمانید تا عملیات ارتقاء به پایان برسد .




    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.