Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 10 اسفند 1391 02:49 ب.ظ توسط Etemadi
غیب شدن فرمهای ساخته شده !!!
�3 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
Etemadi
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
09 اسفند 1391 03:48 ب.ظ
    سلام

    در مواردی دیده شده که مشتری تماس می گیرد و اعلام می کند به یکباره تمام فرمهای ساخته شده قبلی نیست شده اند و نمی دانند چه بکنند .
    در این موارد برخی از همکاران هم با زحمت بسیار دوباره شروع به طراحی فرمهای قبلی می کنند که معمولا وقت زیادی هم از آنها گرفته می شود .

    لطفا در این مواقع حتما چک شود که منظور از " به یکباره " آیا بعد از تبدیل قفل آنها از مدلی به مدل دیگر نبوده است مثلا S یا M را به L  تبدیل نکرده اند  ؟

    البته من تمام فرمها را چک نکرده ام ولی بعد از تبدیل مدل قفل ، تقریبا اکثر فرمهای ساخته شده و حتی فرمهای پیش فرض نوسا ( مخصوصا آنهائی که با تفاوتهای مدلهای مختلف نرم افزار نوسا در ارتباط مستقیم هستند ) از دید کاربر مخفی می شوند و فکر می کنم علت آن عوض شدن MD Kind فرمها باشد و فرمهای مربوط به مدل جدید قفل کاربر به جای فرمهای مدل قبلی ظاهر می شوند .

    به هر حال فقط خواستم نکته ای را یاد آوری کرده باشم . برای رفع این مشکل هم می توانید به مدل قبلی برگشته و از فرمهائی که لازم دارید خروجی XML گرفته و بعد در مدل جدید از همان فرمها خروجی XML  گرفته و بعد از طریق Notepad هدر فرم اولی را با دومی عوض کنید و بعد Ctrl + S  و بعد این فایل ( فرم اولی ) را در نوسا و در قسمت مربوطه  فراخوانی کنید .

    با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 اسفند 1391 03:53 ب.ظ
    سلام

    بنده از جناب آقای مومنی عزیز تقاضا می کنم توضیحات تکمیلی در این مورد را بفرمایند و در ضمن اگر در اطلاعاتی که بنده ارائه نمودم نقایصی وجود دارد آنها را اصلاح بفرمایند .

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    10 اسفند 1391 12:06 ب.ظ
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    10 اسفند 1391 02:49 ب.ظ
    با سلام

    ممنون

    به پست هائی مثل پست بنده می گویند : " پست های هیجانی شب عید "

    با تشکر


    ---