با سلام و احترام
دو گزينه تقريبا مشابه زير در مديريت نوسا - مشخصات يک سيستم اطلاعاتي - اسناد، وجود دارد
"در زمان تبديل اسناد به سرجمع، واحدهاي پول (ارز) مختلف، از هم تفکيک شوند"
"در زمان تبديل اسناد به سرجمع، واحدهاي تعداد-مقدار مختلف، از هم تفکيک شوند"
اين گزينهها در هنگام سرجمع نمودن در سند، دقيقا درست عمل ميکنند. اين سوال برايم مطرح شده که چرا در گزارشات سرجمع اينگونه عمل نميکنند. يعني تيک زدن يا نزدن اين گزينهها در گزارشات سرجمع اسناد، هيچ تاثيري ندارد (براي سرجمع نمودن همان حساب، تفصيلي (ها) و نوع مبالغ ملاک قرار ميگيرد).
لطفا راهنمايي نماييد
با تشکر