باسلام و درود
احتراما" پیشنهاد می گردد 1- در تنظیم سند امکان الصاق فایل وجود داشته باشد چرا که اگر امکان الصاق مدارک مثبته سند به آن باشد مثلا" با اسکن کردن مدارک مثبته و ذخیره در فایل میتوان با الصاق فایل مذکور به سند از مراجعه به اسناد در بایگانی جلوگیری کرد که هم از سیستم حذف کاغذ پیروی شده است و هم در سالهای بعد استفاده از سیستم و مراجعه به اسناد بسیار ساده میشود.
2- درج مشخصات کاربران و امکانات آنها در قسمت admin میسر شود تا برای هر یک از سیستم های مالی از طرف مدیر سیستم به طور جداگانه به تنظیم سطح دسترسی نیاز نباشد این مورد در گروه شرکتها با تعدد سیستم و کاربر تا حدی ملال آور است.
باسپاس
|