آیا نوسا می تواند راهکاری ایده آل برای اجرای تمام مناسبت ها و تشریفات اداری مالی همه ی شرکت ها باشد؟
پاسخ به این پرسش اندکی سخت و محافظه کارانه ست و یا باید به گونه ی دیگر طرح سوال کنم. آیا نوسا راهکاری ایده ال برای شرکت های خیلی بزرگ می باشد؟
باید بگویم امروز بزرگترین رقیب نوسا برای اجرای تمام ماژول های سیستمش خوده شرکت نوساست. شاید بپرسید چگونه امکان دارد؟ در نظر بگیرید یک شرکت با بیش از سی و هشت بخش اصلی ونود شعبه ی زیر مجموعه در یک استان به پهنای جغرافیایی استان فارس و با داشتن یک چارت سازمانی عریض و طویل می خواهد ماژول انبار یا ماژول خرید را پیاده کند نود شعبه طبق چارت ممکن است دست کم نهصد کاربر را درگیر کند که از این تعداد فقط38 نفر انباردار هستند که نیاز به دسترسی کامل به برنامه ی انبار دارند و بقیه تنها کاربرهایی هستند که اجازه دارند فقط یک فرم درخواست کالا یا خدمت را تکمیل کنند و خیلی ارفاق کنیم بتونن فهرست درخواست های خودشون رو ببینند رقابت نوسا با خودش همینجا نمایان می شود ایا اگر شما یک مدیر شرکت بزرگ بودید راضی می شدید برای خرید قفل نرم افزاری برای نهصد نفر هزینه کنید در صورتی که فقط 38 نفر نیاز دارند که به تمام امکانات انبار دسترسی داشته باشند ایا منطقی ست ؟ شرکت نوسا با طراحی نرم افزار نوسای هدیه نشان داده ظرفیت بالایی دارد و مدیرانش با دوراندیشی و تصمیماتش همه را شگفت زده کرده اند. با تشکر امانت