amir659632
کاربر
08 خرداد 1390 12:17 ب.ظ |
|
سلام خدمت دوستان
اخظار زير هنگامي كه يكي از كلاينت ها از طريق soap مي خواهد كار كند مشاهده مي شود .
ضمنا بقيه كلاينت ها از طريق soapمشكل ندارند .
the opration timed out -URL 94.183.176....... /accxpsoap/accxpsoapsrerver .dll/soap
.soap actino : //www.borland.com/namespaces/types.iaappserversoap
|
|
|
|
kayalha
کاربر با تجربه
08 خرداد 1390 02:49 ب.ظ |
|
سلام همان گونه که ملاحظه می فرمایید پیغام Time out گرفته اید .با توجه به اینکه می فرمائید دیگران مشکلی ندارند و شما این پیغام را دریافت می کنید، احتمالا در حال تهیه گزارشی هستید که پروسه سنگینی دارد (مثلا تهیه گزارش خلاصه اسناد) و هم چنین احتمالا خط اینترنت شما هم کم سرعت می باشد . ممنون
|
|
|
|
amir659632
کاربر
08 خرداد 1390 02:57 ب.ظ |
|
با سلام مهندس در درخت حسابها نيز يك همچنين خطائي را داريم و با آن برخورد مي كنيم . mer30
|
|
|
|
momeni
کاربر ارشد
08 خرداد 1390 05:20 ب.ظ |
|
سلام این Time out ممکن است مربوط به لایه شبکه باشد - یعنی ارتباطی با زمان صرف شده برای اخذ گزارش نداشته باشد. از آنجا فقط در یکی از Clientها این خطا اخذ میشود، توصیه میکنیم تنظیمات شبکه و کارت شبکه را برای آن Client مورد بررسی قرار دهید. در ضمن فقط برای اطلاع عرض میشود که در Update آخری که برای Win 7 ارائه شد، ما با تغییرات وابسته به کارت شبکه مواجه بودیم، به صورتی که گاهی در انجام عملیات بسیار ساده (حتی Ping) هم با خطای Time out مواجه میشدیم. این Update با برخی از کارتهای شبکه مشکل ساز بوده است. با اینکه این مورد ممکن است در رایانههای شما صادق نباشد، ولی تجربه ما این بوده که تنظیمات IPV4 در کارت شبکه (داستانی که با Configure در Properties اتصال شبکه قابل دسترسی است) در حالت همزمان Rx و Tx مشکلساز بودند. برای رفع هم Optionهای Checksum Offload مربوط به IPV4 (تعدادی از آنها بسته به نوع کارت ممکن است مطرح باشند) اصلاح شدند و بجای حالت ترکیبی فوق، فقط از Rx استفاده کردیم. ارادت
|
|
|
|
amir659632
کاربر
08 خرداد 1390 07:20 ب.ظ |
|
با تشکر از راهنمائی شما . ممنون
|
|
|
|
amir659632
کاربر
11 خرداد 1390 03:29 ب.ظ |
|
به نام خدا با عرض سلام خدمت دوستان مشکلی که عرض کردم قبلا با توجه به قالب بندی ، سیستم عامل win xp sp2 و .... تنظیمات در workgroup و بدون تغییرات نیز حل نگردید . با تشکر
|
|
|
|
amir659632
کاربر
30 شهریور 1390 08:33 ق.ظ |
|
با سلام خدمت دوستان عزیز مشکل فوق برای برخی از کلاینت ها اتفاق می افتد و آنها تقریباً از کار می افتند ، لذا در بعضی از ایستگاهها با نصب مجدد ویندوز مسکل برطرف شد ، اما در یک شعبه مشکل همچنان باقی است .
|
|
|
|
Etemadi
کاربر پیشرفته
31 شهریور 1390 11:05 ق.ظ |
|
با سلام خدمت دوستان
طبق صحبتهایی که همکاران شما از مرکز مذکور با همکاران ما انجام دادند قرار شد در صورت امکان از یک خط اینترنت که پهنای باند و سرعت بهتری دارد برای تست و بررسی استفاده شود و نتیجه را به ما منتقل کنید و ما منتظر اعلام نتیجه تست شما هستیم .
با تشکر
|
|
|
|
amir659632
کاربر
03 مهر 1390 08:23 ق.ظ |
|
با سلام جناب آقای اعتمادی : از یک خط اینترنت بهتر نیز استفاده شد متاسفانه مجدداً eror میده .
|
|
|
|