Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 01 مرداد 1392 08:13 ق.ظ توسط asadi
گزارش تفکیک عملیات یک حساب به یک شماره تفضیلی
�4 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
asadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
31 تیر 1392 02:12 ب.ظ

    با سلام

     همانطور که می دانیم در گزارش تفکیک عملیات یک حساب به یک شماره تفصیلی (سرجمع)، اخذ سرجمع برحسب تفصیلی های عملیاتی و نیز اخذ سرجمع

    بر حسب تفصیلی های یک سطح خاص از درخت وجود دارد . آیا این امکان وجود دارد که اخذ سرجمع بر حسب تفصیلی های یک سطح خاص از درخت و شماره

    سطح تفصیلی ها را برای کاربری در سیستم به صورت پیش فرض تعیین کنیم( برای مثال در منوی سیستم ، تنظیمات سیستم برای کاربر فعلی) .




    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    31 تیر 1392 04:16 ب.ظ
    سلام

    در حال حاضر که این امکان در قسمت " پیش فرض پارامترهای گزارش ها " در تنظیمات سیستم برای کاربر فعلی ، وجود ندارد ولی فکر می کنم اگر چنین امکانی را بتوان اضافه نمود برای بقیه کاربران هم سودمند باشد .

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 تیر 1392 06:56 ب.ظ
    کاربرد این گزینه‌ها (عملیات یا سطح خاص + شماره سطح) بسیار بسیار گسترده است - از انواع گزارش‌های ریزعملیات و دفتر تا انواع تراز - حساب و تفصیلی و کالا و مرکز.

    برای موارد اندکی مثل سرجمع‌ها (در دفتر و ریزعملیات‌های انبار) این گزینه را درست کردیم اما واقعا برای همه موارد کار دشواری است و زمان زیادی از ما صرف می‌کند. اگر حالت عمومی ندارد (خیلی مهم نیست) به ما ببخشید. اگر حیاتی است بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    31 تیر 1392 07:45 ب.ظ
    سلام

    ممنون از پیگیری شما .
    چند مورد درخواست داشتیم که به نظر با توجه به شرایط ، حیاتی نیست . لطفا اگر امکان داشت بعدها که صلاح دانستید پیگیری نمائید .

    با تشکر
    asadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 مرداد 1392 08:13 ق.ظ

    با سلام

    از پیگیری شما ممنونم




    ---