Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 22 مهر 1391 12:08 ب.ظ توسط molaei
تجمیع اسناد مربوط به عملیات چک
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
elina
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 مهر 1391 10:57 ق.ظ
    نحوه تجمیع اسناد مربوط به عملیات چک در سیستم خزانه داری چگونه است
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    22 مهر 1391 12:08 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب.

    اگر منظورتان تجمیع چند سند خزانه داری به شکل یک سند حسابداری است، به روش زیر عمل کنید:
    منوی سند --- ملاحظه فهرست اسناد --- انتخاب نرم افزار دریافت و پرداخت و تصویب --- انتخاب اسناد مورد نظر (با کمک کلید Control و کلیک کردن بروی اسناد) --- سپس روی دکمه "تایید اسناد علامت گذاری شده" (که به شکل یک تیک سبز رنگ است) کلیک کنید --- تاریخ و شرح احتمالی سند حاصله را وارد و تصویب نمایید.
    در این صورت اسناد فوق الذکر در قالب یک سند حسابداری نمایش داده می شوند.

    اگر منظورتان چیز دیگری است، دقیق تر بفرمایید تا راهنمایی نماییم.


    ---