با سلام و عرض ادب. اگر منظورتان تجمیع چند سند خزانه داری به شکل یک سند حسابداری است، به روش زیر عمل کنید: منوی سند --- ملاحظه فهرست اسناد --- انتخاب نرم افزار دریافت و پرداخت و تصویب --- انتخاب اسناد مورد نظر (با کمک کلید Control و کلیک کردن بروی اسناد) --- سپس روی دکمه "تایید اسناد علامت گذاری شده" (که به شکل یک تیک سبز رنگ است) کلیک کنید --- تاریخ و شرح احتمالی سند حاصله را وارد و تصویب نمایید. در این صورت اسناد فوق الذکر در قالب یک سند حسابداری نمایش داده می شوند. اگر منظورتان چیز دیگری است، دقیق تر بفرمایید تا راهنمایی نماییم.
|