Anami
کاربر جدید
18 مهر 1391 12:30 ب.ظ |
|
باسلام و احترام
در سیستم در یافت و پرداخت نوسا امکانی وجود دارد که در موقع ثبت سند دریافت و پرداخت مدرک خود را با استفاده از ویزارد ها تعریف کنیم که اینجانب معمولا از این روش برای ثبت اسناد و مدارک دریافت و پرداخت استفاده می کنم و همانطور که می دانید امکان چاپ چک در قسمت اسناد دریافت و پرداخت وجود ندارد.
یک سند می تواند شامل چندین چک از بانک ها و یا دسته چک های متفاوت باشد که بعد از ثبت سند می بایست پرینت ها گرفته شو.
برای این کار به صفحه مدارک دریافت پرداخت مراجعه می کنم و برای چاپ چک هایی که در سند خود وارد کرده ام می بایست یکی یکی بر اساس شماره مدرک چک خود را پیدا کرده و پرینت بگیرم درصورتیکه اگر در این صفحه می توانستم مدارک دریافت و پرداخت را بر اساس شماره سند و یا تاریخ ثبت مردک فیلتر کنم به راحتی می توانستم مدارک را پیدا کرده و یا حتی بصورت سری چاپ آنها را بگیرم ولی متاسفانه در مدارک دریافت پرداخت تاریخ ثبت مدرک نگهداری نمی شود و تنها تاریخ ثبت شده تاریخ سررسید مدرک می باشد و حتی فیلد شماره سند نیز در این قسمت وجود ندارد لذا درخواست می گردد در صورت امکان یا فیلدی به عنوان تاریخ ثبت مدرک در این قسمت ایجاد گردد و یا بتوان مدارک را بر اساس شماره سند فیلتر کرد و یا راه حلی برای رفع مشکل اینجانب ارائه فرمائید.
با تشکر
|
|
|
|
molaei
کاربر پیشرفته
18 مهر 1391 01:40 ب.ظ |
|
با سلام خدت شما کاربر گرامی. یک مدرک دریافت و پرداخت، از زمان تعریف در چندین سند مختلف ( با تاریخ های متفاوت) می تواند به کار برود. پس فیلتر کردن لیست مدارک بر اساس شماره یا تاریخ سند، منتفی است. از طرف دیگر، می توانید در فیلدی مانند "ظهرنویس" تاریخ صدور را دستی وارد کنید و بعد بر اساس همان گزارش بگیرید. هر چند راه حل کاملی نیست، اما احتمالا مشکل شما را حل می کند. اما معمولا کاربران پس از تعریف مدرک، و قبل وارد شدن به مرحله بعدی روال، چاپ مدرک را انجام می دهند تا مشکلاتی که فرمودید پیش نیاید. و یا ابتدا در پنجره مدارک، چک ها تعریف می کنند، پرینت می گیرند و سپس وارد سند می شوند و الباقی ماجرا... اگر مشکل شما با یکی از این روش ها حل می شود؟
|
|
|
|
Anami
کاربر جدید
18 مهر 1391 01:59 ب.ظ |
|
صحبت شما کاملا صحیح است و می توان از فیلد ظهر نویس برای انجام این کار تعریف کرد که البته با توجه به متنی بودن این قیلد و عدم انجام یکسری کنترل های خاص بروی آن امکان خطا در ورود اطلاعات و به دنبال آن عدم فیلتر سازی مناسب پیش خواهد آمد، در مورد ثبت چندین سند بروی یک مدرک نیز صحبت شما کاملا درست است ولی این درحالی است که درخواست بنده این بود که شماره سند برای فیلتر شدن استفاده شود و شماره سند یکتاست.
همچنین لازم به ذکر است که راه مطرح شده در خصوص ثبت چک ها و سپس ثبت سند برای شرکت هایی مناسب است که تعداد چک های پرداختی کم است در حالیکه در این شرکت ممکن است روزانه بیش از 50 چک در این سیستم ثبت شود و ثبت او اولیه چک و سپس ثبت سند دوباره کاری بسیاری برای فرد بوجود می آورد و همچنین سرعت او را کاهش می دهد که این با توجه به نگهداری چک در محل پر رفت و امد امری بسیار خطرناک است.
لذا درخواست می گردد در صورت امکان با افزودن فیلد تاریخ ثبت مدرک به سایر فیلدها و یا هر راه حل دیگری این مشکل را رفع فرمائید.
با تشکر
|
|
|
|
momeni
کاربر ارشد
18 مهر 1391 02:03 ب.ظ |
|
سلام چاپ مدرک همزمان با تعریف مدرک (حتی در روال یا ویزارد) میسر است. به جز این، اگر پس از تنظیم سند اقدام به اصلاح ستون مدرک در سطرهای سند نمایید و گزینه "مدرک دلخواه" را انتخاب کنید، فهرست مدارک بازنمایی میشود و مکاننما برروی همان مدرک قرار میگیرد. در این حالت امکان چاپ چک (Ctrl+Q) وجود دارد. البته اقدام به اصلاح سند، صرفا برای دسترسی به مدرک مندرج در یک سطر روش ایدهآلی نیست. با توجه به درخواستی که شما مطرح فرمودید، حتما در نسخه بعد یک امکان در سطرهای سند دریافت و پرداخت لحاظ خواهیم کرد که منجر به احضار فهرست مدارک و قرار گرفتن مکاننما برروی مدرک مندرج در سطر سند بشود. اما تا ارائه نسخه بعدی، فعلا شاید استفاده از روشی که در بالا ذکر کردم مفید باشد. ارادت
|
|
|
|