با سلام و خسته نباشید
در یک سیستم اطلاعاتی که از سال 90 شروع شده است. برای سال 97 افتتاحیه دریافت و پرداخت میزنیم و نوع سند را " افتتاحیه" انتخاب میکنیم تا زمان گزارش از تراز افتتاحیه بتوانیم به راحتی فیلتر کنیم. اما زمان اعلام وصول چکهای موجود در افتتاحیه با پیغام زیر مواجه میشویم. با تغییر نوع سند به "عادی " مشکل رفع میشود . اما هردفعه باید نوع سند را تغییر دهیم تا گزارشات هم به درستی بگیریم.اگر سند تایید شده باشد که باید هر دفعه به مدیر اطلاع دهیم که سند را از حالت تایید خارج کند.امکانش هست که یک حالت ثابت داشته باشد؟
تشکر