majidsmf
کاربر
23 دی 1393 07:42 ب.ظ |
|
با سلام
ضمن تشکر از راهنمایی همکاران و دوستان عزیز ،
با استفاده از روشهای ذکر شده در پستهای قبلی پرتال و انجمن های پشتیبانی ، فایل XML را ساختم و در سند دریافت و پرداخت فراخوانی کردم همه موارد کامل انجام شد ولی شماره سررسید اضافه نگردید!! علت چیست؟؟
از یکی دیگر از اسناد که قبلا به صورت دستی ثبت شده فایل صادره گرفتم و مجدد بدون تغییر به سیستمم فراخوانی کردم باز شماره سررسید اضافه نگردید !! علت چیست ؟؟؟
|
|
|
|
momeni
کاربر ارشد
23 دی 1393 07:54 ب.ظ |
|
سلام شماره سررسید بازیابی میشود. جسارتا ممکن است نظر شما به شماره مدرک دریافت و پرداخت باشد که مستقل از شماره سررسید است. اطلاعات مدرک دریافت و پرداخت در فایل XML از نوع "وارده XP" ذخیره نمیشود. ولی شماره و تاریخ سررسید ذخیره و بازیابی میشوند. اگر چنین نیست بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم. لطفا نسخه نرمافزار مورد استفاده را هم ذکر کنید.
|
|
|
|
majidsmf
کاربر
28 دی 1393 05:34 ب.ظ |
|
با سلام بله منظورم شماره مدرک دریافت و پرداخت می باشد . آیا هیچ راهی برای ورود شماره مدرک دریافت و پرداخت نیست ؟ ایا امکان ایجاد XML برای قسمت مدارک دریافت و پرداخت وچود دارد ؟
|
|
|
|
momeni
کاربر ارشد
28 دی 1393 06:05 ب.ظ |
|
سلام اطلاعات در فایل وارده XP به صورت یک فهرست ساده ذخیره و یازیابی میشود. از آنجا که مدارک دریافت و پرداخت موجودات مستقلیاند و امکان درج اطلاعات آنها در این فهرست ساده وجود ندارد، متاسفانه سند دریافت و پرداخت بودن مدارک دریافت و پرداخت در فایل وارده XP ذخیره میشود. روش دیگر برای انتقال اطلاعات استفاده از امکانات صدور اطلاعات متمرکز (از منوی سیستم) است. در آنجا دیگر محدودیت "فهرست ساده" بودن فایل XML وجود ندارد و همه اطلاعات به صورت کامل صادر و فراخوانی میشوند. البته ساختار فایلهای صادره XML پیچیدهتر است و برای ایجاد توسط نرمافزارهای ثالث مناسب نیست.
|
|
|
|
majidsmf
کاربر
29 دی 1393 06:36 ب.ظ |
|
با سلام ممنون از راهنمایی جنابعالی
|
|
|
|