با سلام مجدد
با عرض پوزش از تاخیری که در پاسخ دهی پیش آمد .
لطفا مطالب و سوالات مرتبط را در ادامه پست قبلي خود مطرح نمائيد .
در مورد سوال اول که " چگونه فایل پشتیبان را بازیابی نمائید ؟ " پس از در نظر گرفتن محدودیتهایی که عرض کردم می توانید از طریق گزینه " بازیابی پشتیبان " از منوی عملیات در " مدیریت سیستم هدیه نوسا XP " فایل خود را بازیابی نمائید . ولی همانطور که جناب مولائی فرمودند اگر فایل پشتیبان شما محدودیتها را گذرانده باشد ، بازیابی می شود ولی در موقع اتصال به سیستم هدیه نوسا XP ، پیغام خطا در اتصال به سیتم هدیه نوسا XP را می دهد .
در مورد سوال دوم هم که جناب آقای مومنی لطف کرده و جواب داده اند .