با سلام مدتی در سمت شریف و خطیر "تنخواه داری" انجام وظیفه میکنم که در حدود 70 روز بصورت دستی " صورت حساب " های خودم رو به واحد مالی ارئه میکردم . مشکلاتی زیادی پیش رو داشتم : - زمان زیادی برای تنظیم صورت و اصلاحات آن از من گرفته میشد . - گزارش های دستی مشکل ساز بودند . - اکثرا بین من و مالی مغایرت وجود داشت و همیشه وابسته به گزارشات مالی بودم . - وضعیت مانده تنخواه روی میز من / در حال بررسی / روی میز مالی/ در کل ، مشخص نبود .
استفاده از هدیه نوسا این مزایا رو برام داشت : - تنظیم صورت حساب تنخواه به تفکیک شماره - استفاده از شرح های استاندارد (بسیار کاربردی بود) - ثبت صندوق به تفکیک صورت حساب ها (تفصیلی) - تحلیل صندوق به تفکیک صورت حساب ها -دریافت چک به تفکیک هر صورت حساب - دفتر (مانده سطر) صندوق -استفاده از وضعیت پیش نویس (میز من) / عملیاتی (در دست بررسی) / تایید شده (میز مالی) / هر سه وضعیت (مانده جیب تنخواه دار)
دوستان اگر به این شکل کار کرده اند لطفا جهت بهبود روش بنده را راهنمایی فرمایند .
ممنون
|