طراحی این فرم بسیار ساده است، تنها نکته ی آن این است که اطلاعات مدرک نیز مانند اطلاعات عمومی فرم باید در قسمت "تعریف فرم چاپی" (لایه دوم) تعریف شود
ابتدا در گزینه "پیش فرض فرم های چاپی"، بر روی "رسیدهای دریافت" قرار گرفته حال وارد بر روی تکمه "تعریف فرم چاپی" کلیک نمایید.
پس از تهیه کپی از فرم موجود وارد فرم شده، اطلاعات مورد نیاز مربوط به مدراک را در بخش "سطرهای اصلی رسید" وارد نمایید. اطلاعات عمومی رسید را نیز به قسمت "سر صفحه اصلی گزارش" منتقل کنید تا برای هر مدرک تکرار گردد.
در پایان پس از ذخیره فرم، به قسمت "تعریف مجموعه ستونها" رفته یک فرم خالی ایجاد نموده و ارتیاط آن را با فرم مذکور برقرار نمایید.
به این ترتیب فرم شما آماده است و پس انتخاب آن برای نوع رسید مورد نظرتان می توانید از آن استفاده کنید
با سپاس