r_hatami
کاربر با تجربه
12 دی 1390 08:01 ق.ظ |
|
با سلام یکی از مشتریان موقعی که سیستم را روشن و برنامه را اجرا می نماید، با پیغام زیر مواجه می شود: Look up Accountsid Failed - Last Error : 1722 (6BA در این مواقع حتما باید سیستم خاموش شود. گاهی با یکبار خاموش نمودن و گاهی با دوبار خاموش نمودن سیستم، دیگر با این پیغام مواجه نمی شوند. به نظر دوستان این خطا ناشی از چیست؟ تشکر
|
|
|
|
momeni
کاربر ارشد
12 دی 1390 09:01 ق.ظ |
|
سلام آیا "سرور" مستقل وجود دارد یا یک رایانه هم به عنوان سرور و هم به عنوان Client استفاده میشود؟ آیا Domain Controller هم دارند؟ این خطا مربوط به زمانی است که سرور ما میخواهد کاربری که در حال استفاده از سیستم است را شناسایی نماید. به این منظور Security ID کاربر (همان SID) را در سیستم جستجو میکند. این جستجو یعنی Look up account SID با خطا مواجه شده است. اگر Domain دارند، وظیفه این کار بر عهده Active Directory است و این خطا به معنی ارتباط نامناسب بین رایانه سرور ما و Active Directory است. اما اگر رایانه سرور ما مستقل است، این خطا معنی بسیار بدی میدهد: ساختارهای داخلی Windows اصولا به هم خورده و به زودی کل سیستم Crash خواهد کرد. اگر این خطا همیشه گرفته میشد (نه اینکه گاهی با Restart برطرف شود)، احتمال میرود که اطلاعات همان Account (کاربر) خراب شده باشد. در این شرایط کافی است آن کاربر را یکبار از رایانه سرور حذف نمایید و دوباره تعریف کنید. ارادت
|
|
|
|
momeni
کاربر ارشد
12 دی 1390 09:25 ق.ظ |
|
سلام مجدد جسارتا در تنظیمات سرور، کاربری که سرور از آن استفاده میکند هم ممکن است مشکل آفرین بوده باشد. با اینکه بارها "تاکید" شده که کاربر باید Local و عضو گروه Administrators باشد باز هم بسیار دیده شده که از Interactive user یا یک کاربر از Domain استفاده میشود. لطفا این مورد را هم بررسی کنید. اگر از SOAP استفاده میشود، ممکن است اشکال به علت تعریف نادرست Application در IIS نیز باشد
|
|
|
|
r_hatami
کاربر با تجربه
12 دی 1390 04:12 ب.ظ |
|
ممنون از توضیحات خوبتان. رایانه سرور به عنوان Client نیز استفاده میشود و شبکه Workgroup و ویندوز تمام سیستم ها، ویندوز 7 است. با این توضیحات هم باید کاربر سرور نوسا را چک نمود هم کاربر کلاینت.
|
|
|
|