با سلام،
ثبت سند دستی برای کالای خریداری شده لازم نیست، بلکه اطلاعات تعدادی کالای خریداری شده در انبار و اطلاعات ریالی آن در انبار و یا در مدیریت هزینه ثبت میگردد و اسناد حسابداری بصورت خودکار با تعاریف شما ساخته میشود.
مدیریت هزینه نوسا کار مدیریت خرید و هزینه را بعهده داشته و در صورت استفاده از این ابزار ثبت تمامی هزینهها و قراردادهای خرید از جمله هزینههای مرتبط با خرید کالا به صورت یکباره و یا تدریجی و در قالب رخدادهای هزینه قابل انجام میباشد. تطابق بهای رخدادهای هزینه و انبار مربوط به آنها و امکان تسهیم هزینههای جذب نشده و اصلاح رخدادهای انبار به صورت مستقیم و یا در قالب برگههای اصلاح بهاء بخشی از امکانات این سیستم میباشد و سندهای حسابداری مربوطه بصورت خودکار با استفاده از تعاریف شما پس از تایید برگههای هزینه در نرمافزارهای حسابداری و یا دریافت و پرداخت درج میگردد. این سیستم خروجی مورد نیاز گزارشات فصلی خرید و پرداخت های مبتنی بر قرارداد را نیز مدیریت میکند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزار مدیریت هزینه به اینجا مراجعه فرمایید.
نرمافزار انبار و کنترل موجودی نیز با ثبت برگه ورود، قابلیت کنترل موجودی کالای وارده و ریالی کردن آن را بهصورت همزمان، جداگانه، و یا با استفاده از سیستم مدیریت هزینه دارا میباشد. این نرمافزار نیز قابلیت ثبت اسناد حسابداری انبار خودکار را دارد و با استفاده از تعاریف شما در زمان خروج کالا از انبار بهای کالا را خود محاسبه میکند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرمافزار انبار و کنترل موجودی به اینجا مراجعه فرمایید.
در پایان برای نگاه کلی به راهکار نوسا برای شرکتهای بازرگانی به این صفحه مراجعه کرده و بروشورهای نرمافزارهای مالی ما را نیز از اینجا دانلود کرده و مطالعه نمایید. برای آشنایی بیشتر و یا هماهنگی دمو با یکی از دفاتر فروش نوسا تماس بگیرید.
با تشکر