با سلام
سوالی از خدمت دوستان و اساتید داشتم که بیشتر شکل همفکری و مشورت دارد
*آیا میتوان پس از ایجاد درخواست ورود (درخواست خرید و درخواست تولید) ، مسئولین تامین کالا (واحد خرید و واحد تولید) برگه رسید موقت را ایجاد کنند ؟
به این معنا ، بر اساس" درخواست تامین کالا " تایید شده انبار ، مسئولین فرایند تامین کالا را اجرا میکنند ، سپس کار خود را در قالب "برگه رسید موقت" تحویل انبار میدهند . (جهت بررسی QC) و انبار برروی فرم چاپ شده رسید موقت مقدار تحویل داده شده را شمارش میکند و در ستون دیگه ، مقدار دریافتی را یادداشت میکند .
خوبی این کار اینه که "مراکز تامین" در این برگه ایجاد خواهد شد (توسط خود مسئول تامین)
زنجیره تامین به این شکل کامل میشود . (تامین کننده کالا جایی برای گزارش کارخود نداشت)
تا الان کسی باین شکل کار کرده ؟
مطلب بعدی :
*آیا امکان این وجود دارد که برای برگه رسید موقت (شبیه برگه های دیگه) انواع مختلفی داشته باشیم ؟
رسید موقت (خرید) > گزارش خرید
رسید موقت (تولید) >گزارش تولید
با شکر