سلام
با توجه به ماهیت کاری شرکت که بصورت پیمانکاری میباشد اصولا در ارتباط با واحد انبار این شرکت بصورت پیماتکاری و لوازم تحویلی بصورت امانی و در مدت محدود و این زمان ممکن است از سالی به سال آینده(از سال 94 به سال 95) انتقال یابد لذا زمان برگشت کالای امانی توسط پیمانکار بدلیل منتقل نشدن مانده تحویل امانی مراکز در سال جاری قابلیت اجرا(برگشت دوره جاری) نداشته و بایستی از گزینه برگشت دوره قبل استفاده که کمبود تجهیزات تحویلی توسط سیستم محاسبه نمیشود و در روند کاری انبار شرکت اختلال بوجود میآید خواهشمند است راهنمایی کنید که چگونه این مشکل رفع شود.