Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 05 خرداد 1390 09:39 ق.ظ توسط Etemadi
حذف اسناد از سیستم اطلاعاتی
�1 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
asadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 خرداد 1390 04:38 ب.ظ
    گاهی اوقات لازم است به دلایل مختلف بخشی از (یا تمام) اسناد وارده در یک سیستم اطلاعاتی حذف شوند برای این کاربرنامه admin مدیریت نوسا را اجرا کرده و روی سیستم اطلاعاتی مورد نظر قرار گرفته و منوی "عملیات " را باز کرده و از آنجا گزینه " حذف اسناد یک سیستم اطلاعاتی " را انتخاب کنید (مانند شکل زیر):





    همانطور که می بینید درپنجره فوق امکان "حذف کلیه اسناد یک سال مالی "(یک سیستم اطلاعاتی می تواند شامل یک یا چند سال مالی باشد و با استفاده از این امکان می توان کلیه اسناد مربوط به یک سال مالی را حذف کنید) و نیز امکان " حذف کلیه اسناد " وجود دارد.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    05 خرداد 1390 09:39 ق.ظ
    با سلام خدمت دوستان عزیز

    ممنون از اطلاعات مفید شما

    در تکمیل فرمایشات شما باید عرض کنم که در این روش حداقل یک سال مالی را باید حذف کنیم و نمی توان بخشی از اسناد یک سال مالی را حذف کرد و منظور از کلمه بخشی در عبارت  " گاهی اوقات لازم است به دلایل مختلف بخشی از (یا تمام) اسناد وارده در یک سیستم اطلاعاتی حذف شوند"  یعنی حدااقل اسناد یک سال مالی .
    با تشکر


    ---