Go to previous topic
Go to next topic
آخرين ارسال 17 خرداد 1394 10:09 ق.ظ توسط sohrab630429
نحوه گزارش گیری از ماده یک حساب
�2 پاسخ
مرتب:
مولف پيغام ها
sohrab630429
کاربر جدید
کاربر جدید

--
17 خرداد 1394 09:03 ق.ظ
    با سلام خدمت شما.برای گزارش گیری از حساب بانک از اردیبهشت ماه به بعد زمانی که فقط اسناد ماه مورد نظر را گزارش میگیریم و میخواهیم اسناد ماه های قبل به صورت مانده اول دوره ماه فوق در مانده تاثیر داشته باشد و در گزارش به صورت یک عدد مانده از قبل  نشان داده شود نحوه این گزارش گیری چگونه است.با تشکر.
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 خرداد 1394 09:17 ق.ظ
    با سلام و احترام

    کافيست در گزارش دفتر يک حساب، محدوده مور نظر را در Tab "محدوده" تعيين نموده، سپس در Tab "محتوي"، از قسمت "جمع عمليات تا ابتداي دوره"، استفاده نماييد. در اين قسمت علاوه بر آنکه مي‌توانيد جمع مذکور را داشته باشيد، محل نمايش آن را نيز مي‌توانيد انتخاب کنيد.

    با سپاس 
    sohrab630429
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    17 خرداد 1394 10:09 ق.ظ
    با سپاس و تشکر از راهنمایی شما.


    ---