با عرض سلام و خسته نباشید فرض کنید در شرکتی از هر 5 تفصیلی شناور استفاده میشود و مقدار داده استفاده شده در اسناد و به طور کلی حجم کاریشان نیز بسیار بالاست و مثلا حساب A دارای تفصیلی 1 و 3 و 5 است و فرم سند نیز طوری طراحی شده است که 5 سطح تفصیلی در 5 ستون در سند قرار داده شده است آیا میتوانیم امکانی را در سیستم قرار دهیم که در زمان سند زدن اگر حسابی دارای تفصیلی بود وقتی از Tab استفاده میکنیم روی آن تفصیلی قرار بگیریم و اگر دارای مثلا تفصیلی 2 نبود وقتی از کلید Tab استفاده میکنیم از روی تفصیلی 2 پریده و به تفصیلی بعدی برود؟ این کار هم باعث کمتر اشتباه شدن حساب هایی است که کاربر نمیداند دقیقا دارای چه تفصیلی هایی در چه سطوحی هستند و در حجم کار بالا سرعت عمل را بسیار بالا میبرد با تشکر
خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
|